رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 362607

«اوبربانک» اتریش از ایران خارج شد/ قراردادهای قبل از هشتم می اعتبار دارد

ساعت24-«اوبربانک» در وبسایت خود اعلام کرد: این بانک مشتریان و کسب کارهایشان را در ایران در دو سال گذشته حمایت می‌کرده است. تهدیدی که کمپانی‌های اروپایی به واسطه تحریم‌های آمریکا با آن مواجه‌اند ما را مجبور به تجدیدنظر کرده است.

r /> به گزارش رویترز، «اوبر بانک» اتریش روز چهارشنبه اعلام کرد که به دلیل خطر جریمه شدن کمپانی‌های اروپایی به واسطه تحریم‌های آمریکا از ایران خارج می‌شود.

بر اساس این گزارش «اوبر بانک» اتریش ماه سپتامیر توافقی را با ایران امضا کرده بود که طی آن تامین مالی سرمایه گذاری‌های جدید را ممکن می‌ساخت. این بانک یکی از اولین بانک‌های اروپایی بود که بعد از توافق هسته‌ای وارد ایران شده بود.

به گزارش رویترز، «اوبربانک» در وبسایت خود اعلام کرد: این بانک مشتریان و کسب کارهایشان را در ایران در دو سال گذشته حمایت می‌کرده است. تهدیدی که کمپانی‌های اروپایی به واسطه تحریم‌های آمریکا با آن مواجهند ما را مجبور به تجدیدنظر کرده است.

بر اساس این گزارش وام دهندگان قبلا اقدامات احتیاطی را برای جایگزین کردن پروژه‌های مالی ایران انجام داده‌اند. این اقدامات می‌گوید که مبادلات و اعتبارنامه‌های مرتبط با ایران منحصرا قراردادهای قبل از هشتم ماه می(روز اعلام خروج آمریکا از توافق هسته‌ای توسط ترامپ) را تامین خواهد کرد.

«اوبر بانک» گفته که به مشتریانش توصیه می‌کند که مبادلات با ایران را سریعا و تا قبل از چهارم ماه نوامبر به سرانجام برسانند.

ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها