رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 367967

ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

ساعت24-این روزهای زندگی راحت و کم هزینه جزء اولویت های شهروندی است؛ از همین رو افرادی که شرایطی که مدنظرشان است را در نمیابند اقدام به مهاجرت می کنند. اما این که به کجا مهاجرت کنیم خودش یکی از بزرگترین دغدعه هایی است که مهاجران با آن روبرو هستند. اگر شما از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشید و بتوانید از پس هزینه های مهاجرتتان بر بیایید خود تنها دغدغه ی شما انتخاب بهترین کشور برای زندگی است، اما اگر شما از لحاظ اقتصادی در فشار باشید قطعا دنبال ارزان ترین کشورها برای مهاجرت هستید

6
div itemprop="text">
ارزان ترین کشورها برای مهاجرت

۱- بلغارستان

یکی از کشورهایی که جزو ارزان ترین کشورها برای مهاجرت است بلغارستان می باشد که علاوه بر مهاجرت برای سفرهای تفریحی هم گزینه ی بسیار مناسبی است. برای مهاجرت به این کشور می توانید با خرید اوراق قرضه از دولت بلغارستان به ارزش حدود ۵۰۰٫۰۰۰ یورو به مدت ۵ سال برای گرفتن اقامت در این کشور اقدام نمایید.

بلغارستان

۲- یونان

یکی از کشورهایی که این روزها محلی برای مهاجرت بسیاری از افراد در جهان شده کشور یونان است. مطابق با بررسی های آماری که بدست آمده این بیش از ۵۰% از نیروی کار این کشور را افراد خارجی تشکیل می دهد و علاوه بر این حدود ۲۵% از حقوق بگیران این کشور مهاجران هستند. بعد از دریافت ویزای موسوم به «ویزای دی» (D) سرمایه گذاران می توانند برای دریافت اقامت در این کشور بعد از خرید املاک با ارزش کل ۲۵۰٫۰۰۰ یورو اقدام کنند.

یونان

۳- قبرس

کشور قبرس یکی از جزیره های بسیار زیبایی است که به تازگی روش های آسان تری را برای اخذ شهروند به کشور نیز صادر کرده است. زندگی در قبرس مزایای بسیاری دارد، از جمله دارا بودن یک محیط بسیار امن با نرخ جرم و جنایت کم، استاندارد بالای مراقبت های بهداشتی، بیمارستان های خصوصی مقرون به صرفه، آموزش خصوصی مقرون به صرفه و مناظر زیبا از جمله برخی از این موارد می باشد. علاوه بر این، قیمت ملک در این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا نسبتا ارزان است.

این جزیره مدیترانه ای تنها ۱۲٫۵ درصد از کسب و کار کسانی که در این کشور اقامت دارند مالیات اخذ می کند و برای دریافت اقامت باید ملکی به ارزش دستکم ۳۰۰٫۰۰۰ یورو در این کشور خریداری نمایید.

قبرس

۴- موناکو

موناکو دومین کشور کوچک دنیاست که نزدیکی سواحل جنوبی فرانسه قرار گرفته و برای ساکنان خود شرایط زندگی امن و سیستم تجاری سودمندی را فراهم آورده است. ساکنان این کشور برای درآمد خود هیچ مالیاتی پرداخت نمی کنند و مالیات تنها به سرمایه یا ثروت تعلق می گیرد و دارندگان اقامت این کشور می توانند بدون ویزا به تمامی کشورهای عضو حوزه ی شینگن سفر نمایند.

موناکو

۵- هند

با توجه به تحقیقاتی که انجام شده کشور هند یکی از ارزان کشورهای روی کره ی زمین برای مهاجرت می باشد. هزینه غذا در این کشور پایین است و همینطور می توانید به راحتی از وسایل نقلیه که وجود دارد بهره ببرید. فراموش نکنید که زندگی در هند سبک و سیاق خاصی دارد زیرا مردمان آن آداب و رسوم مخصوص به خود را دارند و هند از پر جمعیت ترین کشورهای دنیاست پس پیدا کردن کار و کسب درآمد بالا کار آسانی در این دیار نخواهد بود.

  • شرایط و راه های مهاجرت و اخذ اقامت هندوستان

۱- ویزای تحصیلی ۲- ویزای کاری ۳- سرمایه گذاری و ثبت شرکت

ویزای ازدواج در هندوستان و اقامت از طریق تولد فرزند در این کشور وجود ندارد.

هند

۶- اوکراین

یکی از کشورهای اروپای شرقی که در لیست ارزان ترین کشورها برای مهاجرت هستند اوکراین است. باید بدانید که زندگی در اوکران نسبتا ارزان است و نسبت به زندگی در ایالات متحده حدود ۶۵ درصد ارزان تر است. البته باید در نظر داشته باشید که حقوق اهالی این کشور نیز نسبتا پایین می باشد و در ماه چیزی حدود ۲۰۰ دلار (حدود ۸۰۰ هزار تومان) است و قدرت خرید تقریبا کمی دارند. به عبارت دیگر دستمزد اهالی این کشور به نسبت ایالات متحده ۲۶٪ برآورد شده است. اگر این کشور را برای زندگی انتخاب کردید بدانید که زمستان های بسیار سردی دارد و جرم هایی مانند کیف قاپی هم در آن دیده می شود.

اوکراین

۷- گرجستان

یکی از کشورهایی که شرایط مهاجرت را برا مردم راحت کرده است گرجستان است. این کشور علاوه بر طبیعت و جاذبه های بکر و زیبایی که برای گردشگری دارد نیز شرایط مساعدی برای زندگی هم دارد. در سال های اخیر هم که تفلیس و باتومی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان به حساب می آیند. قله های ناهموار، روستاهای فوق العاده و طبیعت زیبا از دلایل مهم پیشرفت صنعت گردشگری گرجستان می باشد.

گرجستان

0

۸- قزاقستان

این کشور با چین و روسیه هم مرز است و جمعیتی بالغ بر ۱۸.۲ میلیون نفر دارد منابع نفت، زغال سنگ و آهن، اقتصاد ملی این کشور را فعال و ثروتمند کرده است. علاوه بر این، قزاقستان به دلیل پایین بودن هزینه های مواد غذایی و کالاهای مصرفی کشوری ارزان برای زندگی و دوران بازنشستگی است.

قزاقستان

۹- پاکستان

قطعا زمانی که در این مطلب نام پاکستان را خواندید کمی تعجب کردید چرا که تنها اخباری که از این کشور به گوش ما می رسد مربوط به جنگ است. اما باید بدانید که در نواحی از این کشور شرایط برای زندگی بسیار مساعد است و مهمترین نکته این است که هزینه ها بسیار پایین هستند. پاکستان سرزمینی پر از جاذبه های تاریخی و طبیعی است که اگر اوضاع سیاسی اجازه دهد می تواند منبع خیلی خوبی برای درآمد باشد.

وجود انواع جرم و جنایت و نبود دولت مقتدر و کارآمد و جنگ و ناامنی از مهم ترین دلایل عدم امنیت این کشور است. در هر صورت شما با پرداخت حدود ۷۷ دلار (حدود ۳۱۰ هزار تومان) در ماه می توانید یک آپارتمان در پاکستان اجاره کنید که قیمت خوبی است.

پاکستان

۱۰- ترکیه

ترکیه یکی از کشورهایی است که برای سفر و مهاجرت بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار دارد. افرادی که قصد تحصیل یا کار در نزدیکی ایران را دارند، اصولا ترکیه را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. جالب است بدانید که ترکیه از لحاظ تحصیلات پزشکی در سطح بالایی قرار دارد. این کشور نام آشنا در جنوب شرقی اروپا و جنوب غربی آسیا نیز واقع شده است و از سه طرف به دریا منتهی می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها