رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 369926

نماینده خاش: بیان مقتدرانه موضع ایران توسط رئیس جمهور بسیاری از توطئه‌ها را خنثی کرد

ساعت24-نماینده مردم خاش تاکید کرد: بیان مقتدرانه ایران توسط رئیس جهور و حمایت سردار سلیمانی از این موضع موجب خنثی شدن بسیاری از توطئه‌های دشمنان بود.

علی کرد با اشاره به نامه سردار سلیمانی به رئیس جمهور و حمایت سردار از مواضع دیپلماتیک رئیس جمهور گفت: در مسائل اخیر کشور و تبلیغات اخیر دشمن با هدف ایجاد جنگ روانی در خصوص گرانی و تغییرات بازار ارز مقام معظم رهبری فرمایشاتی را به همه جریانات سیاسی قوای سه گانه، نیروهای مسلح و اقشار مردم داشتند که همه موظف هستیم فرمایشات معظم له را چراغ راه قرار دهیم و عمل کنیم.

وی افزود: در این راستا هم مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات علنی و غیر علنی و با دعوت از معاون رئیس جمهور، وزرا به خصوص تیم اقتصادی دولت این اتحاد و انسجام را در حوزه تصویب قوانین روان در حوزه اقتصادی ایجاد کردیم.

نماینده مردم خاش بیان کرد: هنگامی که رئیس جمهور به اروپا سفر کرد و اظهارات مقتدرانه‌ای در خصوص موضع ایران بیان کردند، سردار سرافراز سپاه سردار سلیمانی هم موضع خودشان را در این خصوص اعلام کردند. این موضع موجب شد بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

کرد با اشاره به نقش اعتدال دولت روحانی در ایجاد انسجام ملی گفت: این بحث اعتدال بسیار کمک کرده و در حال ساماندهی مشکلات است. از سوی دیگر باید توجه کنیم که در کنار این موضوع وحدت همین اعتدال موجب ساماندهی قیمت‌ها و بازار شده است.

انتهای پیام

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها