رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 115755

محمد بنا پاسخگو خواهد بود

ساعت 24-عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت: امیدوارم نفراتی که با نظر بنا و اعضای شورا مجوز حضور در جام تختی را گرفتند نظر وی را جلب کرده و وی را ناامید نکنند.

بنا
رحیم علی آبادی با بیان اینکه نفراتی مانند علی محمدی که چند سال از کشتی دور بوده یا کشتی‌گیرانی نظیر داود اخباری و امیر قاسمی منجزی، خارج از فرآیند، سهمیه جام تختی را گرفته اند، گفت: شورای فنی سعی می‌کند مانند گذشته در راستای حمایت از سرمربی پیش برود. البته در سال المپیک هستیم و مدال المپیک نه تنها برای ما،‌ بلکه برای مردم مهم است بنا‌بر‌این باید از کادر فنی حمایت بیشتری کنیم.

نایب قهرمان المپیک در خصوص اینکه چطور پیشنهادات سرمربی تیم ملی پذیرفته شد، افزود: محمد بنا در مورد این نفرات، استدلال خود را مطرح و ما هم تایید کردیم، به خاطر این که او فکر می‌کند این مسایل درست است.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید این تصمیم باعث شود کشتی‌گیر‌انی که در مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته‌اند، از این تصمیم شورا دلخور شوند، تصریح کرد: در این قضیه حتما محمد بنا پاسخگوست. هر کسی توقعاتی از تیمش دارد و می‌خواهد تیمش را آن طور که می‌خواهد ببندد و ما هم در شورای فنی مانند چند خواسته اخیر سرمربی دوباره با برنامه های او موافقت کرده‌ایم.

علی آبادی در واکنش به اینکه آیا نسبت به انتخاب برخی نفرات، مخالفت‌هایی در شورا مطرح شد یا خیر، گفت: قطعا مخالفت هایی در جلسه شورا وجود داشت که بهتر است مطالب مطرح نشود و همچنان در جمع ما و بنا به امانت باقی بماند. البته وی نیز باید بداند که شورای فنی تاکنون از تمام برنامه‌های او حمایت کرده است.

دارنده مدال نقره جهان با اشاره به نظر شخصی خود نیز خاطر نشان کرد: کشتی گیران برای من هیچ فرقی نمی‌کنند، اما امیدوارم نفراتی که دعوت شدند طوری مثمرثمر باشند که محمد بنا راضی باشد.

وی در پایان گفت: بنا از بدو ورود به عرصه سرمربیگری تیم ملی به اجرای فرآیند انتخابی تیم ملی تاکید کرده که امیدواریم با توجه به تاکید اعضای شورای فنی و همراهی با برنامه های بنا در المپیک نتیجه خوبی کسب کنیم.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها