رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 118337

معرفی یک مکمل خوب و مورد تایید FDA

img alt="معرفی یک مکمل خوب و مورد تایید FDA" src="http://vista.ir/include/articles/images/0fb4c75c1395012e09242cbc013dd29a.jpg" />

آیا تاکنون درد، التهاب و گرفتگی را در مفاصل خود تجربه کرده اید؟ آیا تاکنون به فکر پیشگیری از آرتروز و پوکی استخوان افتاده اید؟
سالخوردگی، بالا بودن وزن، عدم تغذیه مناسب در دوران جوانی و سایر عوامل موجب سائیدگی غضروفها و همچنین بروز دردهای آرتروز و مفاصل می گردد.
™FlexiPlus ( فلکسی پلاس ) علاوه بر کاهش درد و آماس، به بازسازی مفاصل کمک میکند .
بیماری رایج آرتروز را می توان به دو نوع (OA Osteoarthritis) و (RA Rheumatoid) تقسیم نمود.
با مطالعات انجام شده بیش از صد نوع بیماری گوناگون می تواند موجب درد ، گرفتگی و در اغلب موارد سبب تورم مفاصل گردد. بروز تورم مفاصل و استخوانها هنگامی است که غضروفهای انتهایی استخوانها به تدریج دچار خوردگی می شود و نتیجه آن سائیدگی استخوانها با یکدیگر می باشد .این تورم اغلب در مفاصل دست، زانو، باسن و ستون فقرات مشاهده می گردد.
رماتیسم مفاصل (RA)اختلالی است که موجب تولید پادتن های مضر می گردد و به صورت کلی روی تمام مفاصل اثر می گذارد . سیستم ایمنی بدن به لایه بیرونی مفاصل حمله می کند در نتیجه موجب تورم مفاصل شده که این تورم در اطراف بافتها گستردگی بیشتری به خود می گیرد و به تدریج به غضروفها و بافت استخوانها آسیب می رساند .
● علائم آرتروز:
تورم، درد، التهاب و گرفتگی مفاصل.
از علائم مهم آرتروز بویژه (RA) می توان به خستگی، التهاب، قرمزی وتورم اطراف مفاصل اشاره نمود.
● عوامل موثر در آرتروز:
تا کنون عامل اصلی بروز آرتروز نا شناخته مانده ولی تحقیقات نشان می دهد که عوامل فراوانی در پیدایش این بیماری دخیل می باشند.
سن
جنس(زن ، مرد)
بالابودن وزن
آسیبهای ورزشی
آسیبهای ضمن کار ( حرکات مداوم یا حمل اجسام سنگین )
نوع شغل افراد
چگونه می توان مانع از بروز آرتروز شد و بطور طبیعی آن را معالجه کرد؟
ابتدائی ترین راه درمان، درمان با گیاهان طبیعی، ورزش و بهره گیری از رژیم سالم می باشد که از آسیب رسیدن به بافتها بیشتر جلوگیری می کند و موجب ترمیم مفاصل می شود.
™FlexiPlus تمام ترکیبات اصلی و مورد نیاز جهت باز سازی مفاصل و مقابله با التهاب را بطور طبیعی دارا می باشد .
● ترکیبات:
™FlexiPlus حاوی تمامی ویتامینها و مواد معدنی ضروری نظیر ویتامین A،C،D،E،B۱،B۳،B۵،B۶،B۱۲، فولیک اسید و بیوتین (ویتامینH) میباشد.
مواد معدنی: کلسیم، منیزیم و روی از جمله ترکیباتی است که در™FlexiPlus بکار رفته است.
Glucosamine Sulfate (سولفات گلوکزامین): ماده ای است که بطور طبیعی ایجاد می شود و یکی از عوامل اصلی در ساختار مفاصل بدن محسوب میگردد. کاهش آن به دلیل بالا رفتن سن و یا شوکهای روحی اغلب منجر به تورم مفاصل و استخوانها می گردد. مصرف Glucosamine Sulfate مواد اولیه را جهت تولید Chondracytes که در ایجاد غضروف مؤثرند فراهم می کند. همچنین Glucosamine بطور قابل توجه ای در کاهش ورم و درد در بیماران آرتروزی موثر می باشد.
ریشه Ginger: هزاران سال است که در هند و چین به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.Ginger یک آنتی اکسیدان و ضد باکتری قوی است، که به عنوان کاهنده دردهای عضلانی شناخته شده است.
Flaxseed oil (روغن بزرک): سرشار ازاسید Alpha- linolenic می باشد که در بدن به اسید چرب امگا ۳ DHA وEPA تبدیل می شود .
تحقیقات نشان می دهد که EPA وDHA محافظ بدن در مقابل بیماریهای قلبی، کاهنده کلسترول بد، مقاوم کننده سیستم ایمنی بدن، بالابرنده عملکرد مغز و همچنین کاهنده دردهای مفاصل می با شند .
Soy lsoflavone: منحصراً در Legumes (بنشن) وSoy bean (سویا) یافت می شود. در رژیمهای غذایی که سویا به میزان بالایی استفاده می شود تاثیرات مثبتی روی متابولیسم استخوانها گذاشته همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می کند.
Bee pollen (گَرده زنبور عسل): یکی از کاملترین غذاهای طبیعی محسوب می شود. گرده زنبور به عنوان افزایش دهنده میزان تحمل، درد ، بردباری و شور و نشاط، تمرکز حواس و تقویت کننده رگهای قلبی و سیستم تنفسی شناخته شده است.
Rosemary leaf (برگ رزماری): ترکیبات ضد التهابی آن جهت درمان بیماریهای روماتیسمی و مشکلات گردش خون موثر بوده همچنین به عنوان تسکین دهنده مشکلات سوء هاضمه، سردرد و استرسهای عصبی مورد استفاده قرار میگیرد.
Green tea leaf ( برگ چای سبز ): به عنوان منبع موثری از آنتی اکسیدانهای درمان بخش که موجب سلامتی و طول عمر می شوند شناخته شده است. مطالعات نشان می دهد که چای سبز در کاهش التهابات ناشی از آرتروز موثر می باشد.
™FlexiPlus محصولی است از شرکت Inwellness که دارای ترکیبات داروئی با بهترین کیفیت و حاوی ۲۴ نوع ویتامین طبیعی، مواد معدنی و گیاهی می باشد.
ترکیبات موجود در ™FlexiPlus بطور طبیعی و بدون هیچگونه عوارض جانبی موجب ساخت غضروف در بدن شده و مورد تائید کلینیکهای تحقیقاتی نیز می باشد.
تهیه شده در آزمایشگاههای مورد تائید FDA و پزشکان آمریکا می باشد.
™ FlexiPlus: ساده ترین راه برای مقابله با آرتروز و درد مفاصل، محصولی است که می تواند در ادامه زندگی سالم و با نشاط شما را همراهی نماید.
توجه: افراد بالای ۱۸ سال یا دچار بیماریهای قلبی، فشار خون و دیابت، می توانند با دوز کم وتحت نظر پزشک اقدام به مصرف ™FlexiPlus نمایند.
● روش مصرف:
سه روز اول : ۱ عدد همراه صبحانه میل شود.
سه روز دوم: ۱ عدد همراه صبحانه + ۱ عدد همراه نهار
سه روز سوم: ۱عدد همراه صبحانه + ۱ عدد همراه نهار + ۱ عدد همراه شام
توصیه می شود ™FlexiPlus را همراه با ویتامین E( روزی ۱ عدد ) و بصورت مستمر ( حداقل ۳ ماه ) استفاده نمائید. درضمن هنگام دریافت علائم بهبودی به هیچ وجه به میزان فعالیتهای سخت و شدید مبادرت نورزید.

منبع : سایت خدماتی دانشجویان و کارمندان مخابرات

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها