رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 119139

شکست لستر سیتی در خانه لیورپول

ساعت24-دیدار حساس تیم های فوتبال لیورپول و لستر سیتی با برتری شاگردان یورگن کلوپ همراه شد تا صدرنشین رقابتهای لیگ برتر انگلیس دست خالی از آنفیلد خارج شود.

style="text-align:justify">هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس عصر امروز شنبه با برگزاری چند بازی همزمان ادامه یافت که در مهمترین بازی تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف لستر سیتی صدرنشین رفت که جدال این دو تیم را لیورپول یک بر صفر برنده شد.

تنها گل این مسابقه را بنتکه در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. وی بعنوان یار جانشین در اواسط نیمه نخست به میدان رفته بود. لستر با ۳۸ امتیاز همچنان صدرنشین است اما این شانس را به آرسنال داده تا در صورت برتری در بازی شنبه شب به صدر جدول صعود کند. لیورپول نیز با ۲۷ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار دارد.

در یکی دیگر از دیدارهای مهم تیم منچستر سیتی در زمین خود به مصاف ساندرلند رفت و پیروزی پرگل ۴ بر یک را مقابل این تیم کسب کرد. رحیم استرلینگ (۱۲)، یحیی توره (۱۷)، ویلفرد بونی (۲۲) و کوین دی بروین (۵۴) زننده گل های تیم سیتی در این بازی بودند. ویلفرد بونی در دقیقه ۶۹ یک ضربه پنالتی را خراب کرد. تنها گل ساندرلند را هم فابیو بورینی (۵۹) به ثمر رساند. قبل این مسابقه در ورزشگاه اتحاد از آرم جدید این باشگاه رونمایی کرد. سیتی با این برد ۳۵ امتیازی شد اما در رده سوم باقی ماند.

چلسی مدافع عنوان قهرمانی هم با هدایت گاس هیدینک در ورزشگاه استمفورد بریج با واتفورد پیکار کرد که در پایان تساوی ۲ بر ۲ برابر این تیم را رقم زد. ابتدا دیه گو کاستا در دقایق ۳۲ و ۶۵ هر دو گل میزبان را به ثمر رساند اما تروی دی نی (۴۲ - پنالتی) و اودیون ایگالو (۵۶) زننده دو گل واتفورد بودند. چلسی در دقیقه ۸۰ صاحب یک ضرب پنالتی شد اما اسکار آن را هدر داد.

نتایج دیدارهای همزمان برگزار شده به شرح زیر است:

* چلسی ۲ - واتفورد ۲
* لیورپول یک - لستر سیتی صفر
* منچستر سیتی ۴ - ساندرلند یک
* تاتنهام ۳ - نوریچ صفر
* بورنموث صفر - کریستال پالاس صفر
* استون ویلا یک - وستهام یک
* سوانزی یک - وست برومویچ صفر

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها