رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 121729

رونمایی از لیست خرید مظلومی؛ 6 ستاره در دوردست

ساعت24- اکثر گزینه های مظلومی به دلایل مختلف نمی توانند راهی استقلال شوند، سرمربی آبی پوشان قرار است در صورت ناکامی استقلال برای جذب این بازیکنان لیست جدیدی را به باشگاه ارائه کند.

پرویز مظلومی
r /> با اینکه گمانه زنی های زیادی درباره حضور ستاره های تیمهای لیگ برتری در لیست مظلومی مطرح می شد اما دیروز سرمربی استقلال لیست مورد نظر خود را در جلسه ای که با هیات مدیره داشت، ارائه کرد. در ادامه لیستی که سرمربی استقلال را داده را به ترتیب بررسی می کنیم.

1.داریوش شجاعیان: هافبک تکنیکی گسترش فولاد که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت، مورد توجه مظلومی قرار گرفته اما وقتی استقلالی ها با فراز کمالوند، سرمربی آبی پوشان تبریزی صحبت کردند، او با این انتقال مخالفت کرده و گفته اگر قرار بر جدایی شجاعیان باشد، به تراکتورسازی می رود.

2.بختیار رحمانی: این بازیکن که سرباز تراکتورسازی محسوب می شود و وضعیت نامعلومی دارد، تا مردادماه سال آینده باید در این تیم برای گذراندن خدمت سربازی خود بماند و بدین ترتیب حضورش در استقلال منتفی است.

3.رسول نویدکیا: هافبک بازیساز سپاهان نیز گزینه مورد نظر مظلومی است و در این باره باشگاه استقلال با باقریان صحبت کرده است. قرار است جواب نهایی سپاهان تا ظهر امروز به دست استقلال برسد. البته احتمال این انتقال بیشترین از سایر گزینه هاست.

4.فرناندو گابریل: با مدیربرنامه هافبک برزیلی فصل قبل پرسپولیس از سوی باشگاه استقلال مذاکره شده و این بازیکن اعلام کرده قصد ندارد دیگر در ایران بازی کند.

5.وحید امیری: گوش چپ ملی پوش نفت تهران نیز مورد توجه مظلومی قرار گرفته و استقلالی ها نیز با قنبرزاده در این باره مذاکره کرده اند. البته به نظر می رسد وحید امیری با این انتقال مخالف باشد چون خودش اعلام کرده می خواهد در نفت بماند.

6.مهدی ترابی: هافبک ملی پوش و جوان سایپا نیز با درخواست رسمی باشگاه استقلال مواجه شده اما جلالی در همان گام اول با این موضوع مخالفت کرده است.

بر این اساس و با توجه به اینکه اکثر گزینه های مظلومی به دلایل مختلف نمی توانند راهی استقلال شوند، سرمربی آبی پوشان قرار است در صورت ناکامی استقلال برای جذب این بازیکنان لیست جدیدی را به باشگاه ارائه کند.

منبع: کاپ

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها