رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 122179

توقف صادرات تخم مرغ کذب است

ساعت 24- مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان مرغ تخم گذار گفت: در حال حاضر صادرات به روال معمولی خود در حال انجام شدن است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

جنگ آرد و تخم مرغ در اسپانیا
رضا ترکاشوند مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان مرغ تخم گذار درخصوص روند صادرات تخم مرغ اظهار داشت: با توجه به اینکه از سوی برخی رسانه‌ها خبر توقف صادرات تخم مرغ منتشر شده باید گفت که صادرات به روال معمول خود در حال انجام شدن است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش صادرات تخم مرغ گفت: از هفته گذشته در خواست عراق به سبب مسائل پیش آمده با ترکیه بیشتر شده اما همواره ما موضوع صادرات را بر اساس برنامه از پیش تعیین شده مدیریت می‌کنیم تا صادرات تداوم داشته باشد و از طرفی چون مسئول تنظیم بازار داخلی هستیم افزایش صادرات ممکن است تأثیرات منفی در بازار داخل داشته باشد.

ترکاشوند تصریح کرد: در حال حاضر متوسط قیمت مرغ درب مرغداری کیلویی 4 هزار و 100 تومان است و گفتنی است که مجموع صادرات تخم مرغ از ابتدای سال جاری تا کنون 73 هزار و 600 تن بوده است.

مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان یادآور شد: در واقع اگر افزایش قیمت تخم مرغ در نیمه دوم سال بیش از 4 هزار و 200 تومان باشد همواره باید این موضوع را مدیریت کنیم تا در بازار صادرات با مشکلات مواجه نشویم.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها