رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 125422

ورزشیها درباره اجرای برجام چه گفتند؟

ساعت 24- ورزشکاران نیز همچون دیگر اقشار جامعه از برچیده شدن تحریم‌ها استقبال کردند و با ارسال پیام‌هایی این مساله را به مردم تبریک گفتند.

موفقیت تیم هسته‌ای ایران و دکتر ظریف باعث شد تا ورزشکاران نیز از این مساله استقبال کرده و با ارسال پیام‌هایی تبریک و خوشحالی خود را از لغو تحریم‌ها علیه ایران اعلام کردند.

سعید آذری: مدیرعامل ذوب آهن

به نوبه خودم از تمام کسانی که از سال 82 تا به امروز در راستای این مساله تلاش کرده‌اند، تشکر می‌کنم. واقعیت این است که تحریم‌ها در مواقعی فشارهای زیادی را به کشور وارد کرده بود و خوشبختانه با تلاش ستودنی و با ایستادگی بر موضع برحق ایران، اکنون این زحمات به نتیجه رسید. به نظر می‌رسد حالا و در دوران پس از تحریم باید از ظرفیت‌های ارتباطی و مراوداتی که برای ما به خصوص در حوزه ورزش ایجاد می‌شود، استفاده کرد. از همین جا به عنوان عضوی از خانواده ورزش و با لحاظ کردن حس ناسیونالیستی و از آنجا که دکتر ظریف متولد اصفهان است، تشکر ویژه‌تر خودم را از ایشان و دولت ابراز کنم. هر چند که امروز تشکر مردم ایران خستگی را از تن مذاکره هسته‌ای خارج کرده است.

بهرام افشارزاده: مدیرعامل استقلال

به رئیس جمهور و آقای ظریف تبریک می‌گویم یک کار استثنایی انجام شد. امیدواریم که در ادامه در آرامشی خاص این کارها انجام شود.

برانکو ایوانکوویچ: سرمربی پرسپولیس

به همه ایرانیان بزرگ تبریک می‌گویم و امیدوارم با این پیروزی شرایط سرزمینی که همیشه از آن به عنوان کشورم دومم یاد کرده‌ام، بهتر شود.

کریم باقری: پیشکسوت فوتبال و مربی پرسپولیس

تبریک فراوان به ایرانیان عزیز بابت رفع تحریم‌ها .تشکر فراوان و خسته نباشید و زنده باد ایران و زنده باد ایرانی!

اصغر باقریان: مدیرعامل سپاهان

این تلاش جمعی با استفاده از تفکر بزرگان این مملکت در کنار همدیگر قرار گرفت و با تدبیری که انجام شد، جو آرامش به جامعه بازگشت... امیدوارم این جو باعث شود که امید زیادتر و مشکلات برطرف شود و با روحیه بهتر و امید بهتر حرکت رو به جلو را آغاز کنیم و مدیران کارکشته این کشور دست در دست هم دهند از این روحیه و شرایط مثبت استفاده کنند... امیدوارم در ورزش هم از این موقعیت استفاده کنند و شاهد نتایج مثبت در میادین بین‌المللی باشیم.

پورحیدری: سرمربی سابق استقلال

منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال پس از شنیدن خبر برجام در چند جمله گفت: امیدوارم که هر اتفاقی می‌افتد به سود مردم ایران باشد. این آرزوی همه ما است.

فرشاد پیوس: پیشکسوت پرسپولیس

دوباره زنده شدیم و می‌خواهیم زندگی کنیم. جا دارد از رییس جمهور و دکتر ظریف تشکر کنیم. امیدوارم زندگی برای مردم شیرین‌تر شود و از صبر و تحمل همه از این بابت قدردان بود.

سیدجلال حسینی: بازیکن تیم ملی و نفت تهران

خوشحالیم که امروز در ایران هستیم و این شادی بزرگ را در ایران جشن می‌گیریم. امروز در تاریخ ایران اسلامی ثبت گشته و آیندگان از دولت تدبیر و امید برای کار سترگی که توانست انجام دهد به نیکی یاد می‌کنند.

علی سامره: سرمربی امید استقلال

برجام یک گام موفقیت‌آمیز بود. امیدوارم که این توافق به معنای پایان رکود و مشکلات ایران عزیزمان باشد و از این به بعد مسئولین سیاست‌هایی را در پیش بگیرند که مردم عزیز کشورمان زندگی بهتری را پیش رو داشته باشند.

وحید شمسایی: مرد سال فوتسال آسیا 2015

جایزه صلح را باید به دکتر ظریف و دولتمردان ما بدهند. در دورانی که خیلی‌ها دوست نداشتند اتفاقات خوبی برای ایران بیفتد، این عمل انجام شد و امیدوارم شرایط برای ایرانی‌ها بهتر از گذشته شود و مطمئنا این نفع را تمام دنیا خواهد برد؛ چرا که حضور ایران در عرصه جهانی به سود تمام کشورهاست... بار دیگر به ایرانی‌ها تبریک می‌گویم.»

علی‌اکبر طاهری: سرپرست پرسپولیس

تلاش مجدانه دکتر ظریف و تیم همراهش در کنار حمایت‌های دولت و رهبری قابل تقدیر است و این پیروزی بزرگ امیدوارم همچنان برای ایران و ایرانی ادامه داشته باشد. خوشحالی مردم موهبت بزرگی است که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

حسین فرکی: پیشکسوت فوتبال

مبارک مردم باشد... من اعتقاد دارم که خوبی این تصمیم در نهایت باید خیرش را برای مردم به همراه داشته باشد... من سیاستمدار نیستم اما که برای رساندن این ماجرا خیلی زحمت کشیده شده. واقعا خسته نباشید می‌گویم به گروهی که آقای ظریف بیشتر از همه در آن آتش بازی سیاسی کرد.

امیر قلعه‌نویی: سرمربی تراکتورسازی

روزهای تاریخی هر ملتی محدود و انگشت شمارند. برجام و لغو تحریم‌ها یکی از ماندگارترین خاطرات ماست. مبارک همه مردم ایران...

علی کریمی: کاپیتان سابق تیم ملی

از این که مردم خوشحالند من هم حس خوبی دارم... نکته مهم تصویب برجام این است که دیگر بهانه‌ای برای مشکلات نیست و اگر قبلا مسائل و گرانی‌ها به تحریم‌ها ربط داده می‌شد حالا دیگر هیچ مساله‌ای وجود ندارد و امیدوارم این اتفاق تاثیر مثبت خود را روی زندگی و آسایش مردم بگذارد...

فراز کمالوند: سرمربی گسترش فولاد

خوشحالم که کار به دست کاردان سپرده شد و آقای ظریف به خوبی از پس این ماموریت برآمد. بابت این پیروزی بزرگ به ملت ایران تبریک می‌گویم.

یحیی گل‌محمدی: سرمربی ذوب آهن

این اتفاق ما را خوشحال کرد. شرایط تحریم فشار زیادی را به مردم وارد می‌کرد و اکنون امیدواری به بهبود رفاه اجتماعی بالا رفته و مردم امیدوارند و این چیز کمی نیست. امیدوارم تصویب برجام تاثیر خود را به واقع در زندگی مردم بگذارد. به نوبه خودم از دولت و تیم مذاکره کننده که خستگی‌ناپذیر در راستای این هدف کشور و مردم تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

پرویز مظلومی: سرمربی استقلال

کار بزرگی انجام شده... دست آقایان روحانی و ظریف درد نکند و امیدوارم تاثیر تصویب برجام را ابتدا در رونق مملکت و در ادامه در بهبود شرایط اقتصادی کل جامعه ببینیم...

عزیزالله محمدی: رییس اتحادیه فوتبال

برجام مثل قطعنامه 598 یکی از بردهای افتخارآمیز برای کشورمان بود. خوشحالم که یک فرد با لیاقت مثل آقای ظریف و کارگروه با سواد و فوق‌العاده اش به عنوان سرباز اسلام در خط مقدم دو سال و نیم شبانه روز تلاش کردند و کارشان را به نتیجه رساندند. نکته خیلی مهم این است که ایران موضع حق خود را به کرسی نشاند و نشان داد که کشوری است که علاوه بر حفظ حقوق حقه علاقه‌ای به استفاده از صلاح هسته‌ای ندارد و پیامش به مردم دنیا صلح است.

مهرداد میناوند: بازیکن سابق تیم ملی

جناب آقای ظریف دوستتان داریم. کار شما کار بی‌نظیری بود و مطمئنم جامعه ورزش هم مثل همه اقشار مردم حمایت کاملی از این کار شما خواهد کرد. به امید تغییر وضعیت و بهبود شرایط. امیدوارم شیرینی این پیروزی تا سال‌ها زیر زبان ایرانی‌ها مزه کند.

محمد نوری: کاپیتان سابق پرسپولیس

اجرایی شدن برجام مایه خرسندی و افتخار برای دولت و ملت شریف ایران است. گامی بلند در راه حضور با عزت و موثرتر در عرصه روابط بین‌الملل و لغو تحریم‌های ظالمانه که ان‌شاءالله باعث آرامش و آسایش بیشترمردم عزیزمان خواهد شد.

احسان حدادی: نایب‌قهرمان المپیک

برای شخص من که خوب شد. پنج سال در بدترین شرایط بودیم. من بدون اسپانسر در مسابقات مختلف شرکت کردم. با یک شرکت قرارداد داشتم که تحریم‌ها اجازه نداد، اسپانسر من در مسابقات باشد. حالا خدا را شکر می‌کنم که مشکلات حل شده است. نه‌ تنها من، بلکه همه ورزشکاران می‌توانند نفسی تازه کنند و با اسپانسرهای مختلف در مسابقات شرکت کنند.

منبع:ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها