رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 126389

جانشین کرار و ریوالدو چه کسانی هستند؟

مسئولان باشگاه استقلال در صدد هستند تا دو بازیکن خارجی را برای ادامه فصل در اختیار بگیرند.

جانشین کرار و ریوالدو چه کسانی هستند؟

آبی پوشان پایتخت عصر امروز یک جلسه تمرین سبک را در دستور کار خود قرار دادند تا از این رو در بازی دوستانه فردا مشکلی مشکلی نداشته باشند.

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از سوی فرزاد مجیدی سرپرست تیم فوتبال استقلال قرار است فردا ساعت 12:30 کنار زمین شماره 2 مجموعه آزادی اتوبوسی حاضر تا بازیکنان آبی پوش را به ورزشگاه شهر قدس ببرد چرا که استقلالی ها فردا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهند رفت. بازی دوستانه آبی پوشان با تیم ملی دانشجویان فردا ساعت 14 در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

** پورحیدری در بیمارستان

منصور پورحیدری سرپرست تیم فوتبال استقلال که مدتی به دلیل بیماری در بیمارستان ایران مهر بستری بود امروز نیز برای چکاب و انجام یک سری از تست های پزشکی در بیمارستان حضور پیدا کرد. پورحیدری این روزها مراحل درمانی را پشت سر می گذارد. گفتنی است که وی در بیمارستان بستری نمی شود و تنها برای انجام کارهای درمانی خود به بیمارستان می رود.

** بازیکنان خارجی طی امروز و فردا به ایران می آیند

دیه گوژاردل 31 ساله و جفرسون دوبازیکن برزیلی مدنظر برزیلی ها هستند که قرار است طی امروز و فردا به تهران بیایند.

با وجود پایان زمان نقل و انتقالات نیم فصل استقلال هنوز فرصت جذب دو بازیکن را دارد. استقلالی ها به دلیل از دست دادن جاسم کرار و ریوالدو دو سهمیه آزاد دارند می توانند هر زمانی که بخواهند دو بازیکن آزاد جذب کنند از همین رو قرار است دو بازیکن برزیلی طی امروز و فردا به ایران بیایند و بعد از حضور در ایران در تمرینات آبی پوشان شرکت کنند تا مظلومی سرمربی آبی پوشان آن ها را مورد ارزیابی قرار دهد.

به طور حتم این دو بازیکن خارجی بعد از تایید کادر فنی و همچنین انجام تست های لازم و تایید آن به جمع استقلالی ها اضافه شوند. بنابراین ژاردل و جفرسون می توانند بعد از تاییدهای لازم به استقلال بپیوندند. باید منتظر ماند تا ببینیم وضعیت این بازیکنان به چه صورت خواهد بود و آیا جذب آن ها به تیم استقلال ممکن است یا خیر؟

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها