رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 126791

تسلیت عجیب قلعه‌نویی برای درگذشت همایون بهزادی

ساعت 24- درگذشت همایون بهزادی تاثر و غم بزرگی برای جامعه فوتبال به خصوص پرسپولیسی ها به همراه داشت چون این اسطوره سال ها با پیراهن پرسپولیس بازی کرد و خود را یک پرسپولیسی اصیل و ریشه دار می دانست اما گویا امیرقلعه نویی این موضوع را قبول ندارد!

امیر قلعه نویی
امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی که ظهر امروز در گفت‌وگویی کوتاه درگذشت همایون بهزادی را تسلیت گفت، در صحبت هایش به جای پرسپولیسی ها به شاهینی‌ها تسلیت ویژه گفت.


قلعه‌نویی که خودش یکی از بازیکنان شاهین بده و از آنجا راهی استقلال شده است، می‌گوید: «امروز صبح از فوت آقای بهزادی باخبر شدم و این مساله عمیقا ناراحتم کرد. متاسفم که در این مدت چهره‌های ماندگاری را پشت سر هم از دست داده‌ایم. از آقای اینانلو گرفته تا رضا احدی عزیز و حالا همایون خان بهزادی که بزرگ همه ما بود. همایون خان در روزهای حضور من در تیم شاهین حضور گاه و بیگاهی در آنجا داشت و برای ما اسم بسیار بزرگی بود. آقای بهزادی همیشه به ما لطف داشت و ما مدیون ایشان و همه پیشکسوت‌ها هستیم و من درگذشت ایشان را به همه شاهینی‌ها و طرفداران فوتبال تسلیت می‌گویم. »

عدم استفاده از نام پسپولیس در حالی که این اسطوره همیشه خودش را یک پرسپولیسی می دانست جای سوال دارد و در شبکه های اجتماعی بازتاب منفی برای وی به همراه دشته است. قلعه‌نویی حرف‌هایش را اینطور تمام می‌کند که چقدر خوب بتوانیم طوری زندگی کنیم که مثل بهزادی و احدی همه از ما به خوبی یاد کنند.

امیر قلعه نویی چندی پیش هم بر سر صدور رضایتنامه گلر دوم تراکتور برای خروج از این تیم ، برسر پرسپولیسی ها منت گذاشت که بخاطر علی پروین این کار را کرده است اما پروین به فاصله چند ساعت ادعای قلعه نویی را تکذیب کرد و گفت تماسی با وی نگرفته! موضوع وقتی حاد تر شد که طهماسبی بجای پرسپولیس راهی فولاد شد.

منبع: تابناک

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها