رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 126843

علی دایی:پیام صادقیان لوطی و مرد است

علی دایی گفت تیمش می تواند قهرمان لیگ شود.

علی دایی سرمربی صبای قم در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن در چارچوب جام شهدا گفت: «درگذشت رضا احدی و همایون بهزادی كه از بزرگان فوتبال ما بودند را تسلیت می گویم. برای تیم امید هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم امروز مقابل ژاپن سربلند باشند. الان انتقاد از تیم امید دردی را دوا نمی كند. امیدوارم كه تیم ملی سهمیه المپیك را بگیرد.»

او ادامه داد: «از سازمان لیگ تشكر می كنم كه مسابقاتی به یاد شهدا برگزار می كند. ما می توانیم در این رقابت ها از بازیكنان جدید استفاده كنیم. از حالا به دنبال برد هستیم و حتی می خواهیم در بازی دوستانه هم برنده باشیم. بازی های سختی در نیم فصل دوم داریم.»
دایی درباره نقل و انتقالات گفت: «ما سه بازیكن خوب جذب كردیم. در نقاطی كه احساس می كردیم ضعف داریم بازیكن گرفتیم. یك بازیكن زیر 21 سال است و آینده خوبی دارد. دو بازیكن دیگر هم می توانند به ما كمك كنند. هدف ما كسب سهمیه است و نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم. اگر تلاش كنیم می توانیم قهرمان شویم.»
سرمربی صبا درباره پیام صادقیان گفت: «او جزو بهترین های فوتبال ایران است. چیزهایی كه پیام دارد، بقیه بازیكنان ندارند. او از نظر لوطی گری و مردانگی جزو بهترین های ماست. یك سری ایراداتی دارد كه قول داده فقط به تمرین فكر كند.»

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها