رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 133019

توضیح وزارت کشور درباره احتمال برکناری فرماندهان ناجا

ساعت 24- معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال برکناری برخی فرماندهان نیروی انتظامی به سبب حادثه مربوط به سفارت عربستان وجود دارد یا خیر گفت: بستگی به میزان تاثیرگذاری رده های فرماندهی دارد و اینکه فرماندهان خودشان تشخیص دهند در چه سطحی باید عمل کنند.

حسین ذوالفقاری
حسین ذوالفقاری در حاشیه مراسم ختم والده حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوالی پیرامون گزارش حمله به سفارت عربستان اظهار کرد: گزارش حمله به سفارت عربستان کامل شده و آن را تقدیم مقام معظم رهبری کردیم و در این زمینه منتظر تصمیمات هستیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش و قصور نیروی انتظامی در حادثه مزبور و درج آن در گزارش اظهار کرد: یک بخش از این گزارش مربوط به نیروی انتظامی می شود که در این زمینه مسئولیت حراست را بر عهده داشته است و در گزارش مزبور نقش نیروی انتظامی لحاظ شده است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال برکناری برخی فرماندهان نیروی انتظامی به سبب حادثه مربوط به سفارت عربستان وجود دارد یا خیر گفت: بستگی به میزان تاثیرگذاری رده های فرماندهی دارد و اینکه فرماندهان خودشان تشخیص دهند در چه سطحی باید عمل کنند.

ميزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها