رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 135019

درخواست محمد بنا از دولت روحانی

ساعت 24- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: گرفتاری های دولت و وزارت ورزش و جوانان را درک می کنیم، ولی تقاضای ما این است که نه تنها به کشتی، بلکه به همه رشته های المپیکی بیشتر توجه شود.

محمد بنا
محمد بنا افزود: 17 مرحله اردو تا بازی های المپیک پیش بینی کرده ایم که همه آنها را نمی توان در خانه کشتی برگزار کرد، چرا که برای بهبود شرایط فنی و روحی روانی نیاز به تنوع تمرین در اردوها داریم که همه اینها هزینه دارد. برای المپیک 2012 لندن هزینه زیادی شد ولی الان شرایط بودجه ای کشور بسیار سخت است و ما این شرایط را درک می کنیم.

وی اظهار داشت: انگیزه ما برای کسب افتخار به قدری بالا است که با هر شرایطی تلاش خود را برای خوشحال کردن مردم و سربلندی کشورمان به کار می بندیم.
بنا با قدردانی از حضور هفته گذشته «نصرالله سجادی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: بازدید مسئولان از اردونشینان موجب افزایش روحیه و دلگرمی تیم ها می شود و می توانیم مسائل و مشکلات خود را بدون واسطه به آنها منتقل کنیم. در این بازدید هم صحبت ها بیشتر در مورد شرایط ملی پوشان، المپیک و کسب سهمیه بود که توضیحات لازم را ارائه کردیم و ارزیابی وی نیز مثبت بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها