رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 143758

برد تاریخی تیم ملی انگلیس مقابل آلمان در برلین

ساعت 24- دیدار دوستانه آلمان و انگلیس در برلین با برتری 3 بر 2 انگلیس به پایان رسید.

در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال تیم ملی آلمان در ورزشگاه المپیک برلین به دیدار انگلیس رفت که این دیدار با برتری 3 بر 2 مهمان به پایان رسید. انگلیس که تنها کشوری بود که تمام دیدارهای خود را در انتخابی با برد پشت سر گذاشته بود، بدون کاپیتان مصدوم خود وین رونی پا به زمین مسابقه گذاشته بود. بازی با میدان‌داری آلمانی ها شروع شد و در دقیقه 27 ماریو گومس مهاجم مورد علاقه لوو توانست توپ را از بالای سر باتلند وارد دروازه انگلیس کند که داور این صحنه را به اشتباه آفساید اعلام کرد.

10 دقیقه بعد همکاری هری کین و ولبک می توانست انگلیس را به گل برساند که این موقعیت از دست رفت ولی در اواخر نیمه نخست پاس هوشمندانه اوزیل به تونی کروس رسید تا این بازیکن دروازه انگلیس را باز کند و نیمه نخست با برتری ژرمن ها به پایان برسد.

در نیمه دوم دو تیم دست به چند تغییر زدند و در دقیقه 57 پاس خدیرا به ماریو گومس رسید تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند. تنها چهار قیقه بعد از این گل هری کین به تنهایی توانست برای خود موقعیت ایجاد کند و دروازه آلمان را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. جیمی واردی مهاجم لسترسیتی که اولین بار پیراهن انگلیس را به تن کرده بود در دقیقه 75 توانست گل تساوی را به ثمر برساند.

این پایان کار نبود و اریک دیر یکی دیگر از جوان های لیگ برتر در این فصل که در تاتنهام نمایش خوبی داشت، گل سوم را در دقیقه 90 وارد دروازه آلمان کرد تا ششمین شکست تاریخ آلمان برابر انگلیس رقیب دیرینه خود رقم بخورد و همچنان وضعیت نگران کننده آلمان قبل از یورو ادامه داشته باشد.

در نهایت این دیدار زیبا قبل از یورو 2016 با برتری 3 بر 2 انگلیس به پایان رسید.

در دیگر دیدارهای دوستانه و در مهم‌ترین بازی ها کرواسی برابر مجارستان به تساوی یک بر یک رضایت داد و روسیه میزبان جام جهانی با 3 گل لیتوانی را شکست داد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها