رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 144333

شجریان این روزها چه می کند؟

ساعت 24-یک ایرانی مقیم آمریکا و از دوستان استاد شجریان، برخی شایعات درباره ی او را تکذیب کرد و گفت که او بستری نیست و در روزهای اخیر بارها از جمله در چند ساعت پیش او را دیده است.

محمدرضا شجریان
حسن پژوهش گفت: دو روز پیش ایشان با ما و انوشیروان روحانی برای شام در منزل یکی از دوستان بودیم. پریروز عصر هم به خانه‌ی استاد به ایشان پختن نان فرانسوی را یاد دادم.

او در عین حال گفت: به یاد داشته باشید که آقای شجریان در سلامت نیست اما در حال درمان است؛ برای بهبودی کاملش دعا کنید. او نماد و یک گنجینه‌ی ملی است. من مطمئنم که قدردان تمام ابراز نگرانی‌هایی است که برایش می‌شود. او مهربان، و همچنان پر انرژی و پر شور و شوق است.

این ایرانی مقیم ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا همچنین گفت: استاد، کتی [کتایون، همسرش] و پسرش رایان در ساکرامنتو، در فاصله‌ی حدود ۵ دقیقه از خانه‌ی ما زندگی می‌کنند. احتمالا اگر پاسخ تماس‌هایی را نداده‌اند، چون تماس‌ها زیاد است اما اطلاع رسانی که کرده‌اند.

او که در طول روزهای گذشته بارها شجریان را دیده و رفت و آمد داشته‌اند، از برخی شایعات درباره‌ی وضعیت او تعجب کرده و دو عکس که یکی را ۱۰ روز پیش با او گرفته و یکی را ۲۴ ساعت پیش در حال پختن نان فرانسوی با او گرفته، در اختیار انصاف نیوز گذاشت.

انصاف نيوز

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها