رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 144715

(تصاویر هولناک+۱۸) جلاد داعش یک پیشمرگه کرد را ذبح کرد

ساعت 24-در فیلمی که به تازگی داعش منتشر کرده جلاد این گروه تکفیری سر یک پیشمرگه کرد را از تن جدا کرد و ترکیه و کردستان عراق را به حمله های تروریستی تهدید کرد.

9.jpg
جلاد گروه تروریستی داعش سر یک نیروی پیشمرگه کُرد را در شهر نینوا از تن جدا کرد و وعده داد در صورت عدم توقف حمله به پایگاه‌های داعش، دو نفر دیگر از نیروهای پیشمرگه را خواهد کشت.

در ویدئوی منتشر شده از سوی گروه تکفیری داعش جلاد این گروه با تهدید «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه و «مسعود بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: شمشیرهای ما از شما دور نیستند؛ هزینه ها را خواهید پرداخت و آینده برای شما سخت خواهد بود.

این تروریست داعشی که با زبان کردی سخن می‌گفت؛ ترکیه و کردستان عراق را به حملاتی شبیه حملات دو شهر پاریس و بروکسل تهدید کرده و خطاب به اردوغان و بارزانی گفت: ما با کشتن به سوی شما خواهیم آمد.

وی افزود: پس از اینکه به دولت اسلامی (داعش) حمله کردید امروز سربازان شما را می کشیم، شما سرهای آنها را خواهید دید و این پاسخی به حمله‌های شماست.

این تروریست تکفیری ادامه داد: همکاری کردها با ترک ها و حمله به موصل و نینوا نفعی برای شما نخواهد داشت.

در ادامه این فیلم جلاد داعش سر یکی از سه نیروی پیشمرگه را که لباس نارنجی مخصوص اعدامیان داعش را بر تن آنها کرده از بدن جدا کرد و اعلام کرد در آینده نزدیک سر دو نفر دیگر را نیز خواهد برید.

گروه تروریستی داعش که صدها جنایت هولناک در عراق انجام داده به تلافی شکست در جبهه‌های جنگ مقابل کُردها شمار زیادی از نیروهای پیشمرگه را اعدام کرده است.

ابنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها