رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 159667

تهدید ایستگاه بین‌المللی فضایی از سوی یک شیء شبیه بشقاب پرنده+ تصاویر

ساعت24-دوربین‌های ایستگاه بین‌المللی فضایی از یک شیء مشکوک، که احتمالا بشقاب پرنده و یا موشک است، در مجاورت این ایستگاه فیلمبرداری کرده‌اند.

4586971_474.jpg
به گزارش اکسپرس؛ فیلمی از نزدیک شدن یک شیء ناشناخته به ایستگاه بین‌المللی فضایی منتشر شده است که گمان می‌رود تهدیدی از سوی یک بشقاب پرنده و یا یک موشک علیه این ایستگاه است.

شبکه "پیت دبلیو دی اچ سی اُ" فیلم نزدیک شدن شیء ناشناخته را به ایستگاه بین‌المللی فضایی بر روی یوتیوب منتشر کرده است. این فیلم را دوربین ایستگاه فضایی که تصاویر زنده را از ایستگاه به زمین مخابره می‌کند، ضبط کرده است. در ابتدای ضبط تصاویر کسی متوجه این شیء مشکوک نشد؛ اما زمانیکه برای تحقیقات معمول به پایگاه "هیثر اورتیز" در کالیفرنیا ارسال شد، کارشناسان متوجه حضور شیء مشکوک شدند. این شیء تیره رنگ به شکل کپسول است و با فاصله اندکی از کنار ایستگاه بین‌المللی فضایی گذشت و دود سفیدی از آن بر جای ماند. تصاویر بعدی نشان می‌دهد شیء ناشناخته مسیر خود را به سمت زمین ادامه می‌دهد.

یکی از اهداف انتشار عموم این فیلم، دعوت از کارشناسان و نظریه پردازان برای ارائه پاسخی روشن درباره ماهیت اصلی شیء مشکوک است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها