رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 161406

نوزادی که ارگان های جنسی اش به انداز یک فرد 25 ساله رشد کرد

ساعت24-یک کودک هندی به دلیل یک بیماری نادر که در میان هر صد هزار نفر یک مورد ممکن است رخ دهد به بیماری بلوغ زودرس مبتلابود و از نظر جنسی رشد غیر معمول داشت.

نوزاد
مادر این کودک که نامش اعلام نشده است گفت: از ابتدا با رشد موهای زیاد در بدن وی مواجه بودیم ولی در ماه های نخست این توجه مارا جلب نکرد اما این روند رشد غیرعادی برخی عوامل مانند افزایش مایهچه در بدنش نگران شدیم. به گفته وی پسرش از بدو تولد رشد غیر معمولی داشته و علاوه براینکه بدنش موی زیادی تولید می کرد آلت تناسلی وی نیز رشد غیر معمول داشته و مانند یک فرد بزرگسال رشد کرده بود.این شرایط موجب شد که خانواده اش با نگرانی به بیمارستانی در دهلی نو مراجعه کنند و تلاش کنند تا علت را جویا شوند و اورا درمان کنند.

به گفته مادر این پسر هندی در بررسی پزشکی مشخص شد که این کودک یکساله آلت تناسلی یک فرد 25 ساله را دارد و علاوه بر رشد ظاهری رشد مغزی غیر معمولی نیز داشته است.

به گفت پزشک معالجش این بیماری بسیار نادر است و از هر صدهزار نفر ممکن است یک مورد افرادی به آن مبتلا شوند.وی افزود: بلوغ زود رس بیماری نادری است و نادر تر اینکه در نوزادی رخ دهد.وی تاکید کرد که این بیماری اما درمان پذیراست و اگر به موقع با هورمون درمانی به بیمار رسیدگی شود مشکل حل خواهد شد و رشد کودک به حال طبیعی باز خواهد گشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها