رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 165169

احتمال حذف روسیه و انگلیس از مسابقات یورو

ساعت 24- در پی رفتارهای خشونت آمیز هواداران تیمهای روسیه و انگلستان اتحادیه فوتبال اروپا به هواداران سه‌شیر و تیم ملی روسیه هشدار جدی داد.

اتحادیه فوتبال اروپا در هشدار به هواداران دو تیم روسیه و انگلیس که در چند روز اخیر رفتارهای خشونت‌‌آمیزی را در قبال یکدیگر داشته‌اند، اعلام کرد که اگر این رفتارهای خشونت‌آمیز ادامه پیدا کند، تیم‌های ملی دو کشور را از مسابقات کنار خواهد گذاشت و به آنها حق حضور در ادامه مسابقات را نخواهد داد.

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و روسیه در حالی شب گذشته (شنبه) در اولین بازی خود از مرحله گروهی مسابقات یورو 2016 در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی به تساوی یک بر یک مقابل هم رضایت دادند که پس از بازی هواداران دو تیم بار دیگر با یکدیگر درگیر شدند. پس از پایان این دیدار شماری از هواداران دوآتشه روسیه به سمت هواداران انگلیسی حمله کردند تا درگیری‌های دو طرف بار دیگر از سر گرفته شود.

پیش از این بازی در روزهای پنجشنبه و جمعه درگیری‌هایی بین هواداران در مارسی به وقوع پیوسته بود. ساعاتی پیش از شروع بازی هم درگیری هواداران دو تیم در بندر مارسی، محل برگزاری بازی شدت یافت. پلیس و نیروهای امنیتی برای پایان دادن به این درگیری‌ها از گاز اشک‌آور استفاده کردند.

اتحادیه فوتبال اروپا همچنین عصر بعدازظهر امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که تحقیقات برای رسیدگی به اغتشاش هواداران تیم ملی روسیه در شهر بندری مارسی را آغاز کرده است و احتمال دارد که روس‌ها را به خاطر درگیری خشونت‌آمیز هواداران‌شان با هواداران تیم ملی انگلیس مجازات کند.

به گزارش پلیس مارسی، در جریان درگیری هواداران دو تیم 35 نفر زخمی شده‌اند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها