رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 166958

ماه عسل با پویش خوب باشیم 30 هزار پزشک را جذب کرد،مشاغل دیگر درنوبت

ساعت24- در برنامه ماه عسل احسان علیخانی از مخاطبین این برنامه دعوت کرد تا در پویش مردمی «خوب باشیم» شرکت کنند.اکنون گفته می شود که 30 هزار پزشک به این فراخوان در برنامه ماه عسل پیوسته اند.

ماه عسل آرم
پریناز فروزان: در "ماه عسل94 " احسان علیخانی توانست با دعوت مردم به شرکت در طرح محسنین راهی کار آمد را در عرصه احسان و نیکوکاری بگشاید. طرحی که با حضور مردم خیرخواه و هنرمندان نیکوکار و همراهی کمیته امداد منجر به تحت پوشش قرار گرفتن حدود 300 هزار کودک نیازمند در مدت یک هفته شد.

اما امسال در "ماه عسل95" علیخانی مخاطبینش را به شرکت در پویش مردمی دیگری دعوت کرده است که اتفاقا هر فرد خیرخواهی با هر میزان از توان مالی می‌تواند در آن سهیم باشد. طرح خیر کثیر معنوی "ماه عسل" با نام پویش خوب باشیم چند روزی است که آغاز شده است و تأکید بر خیررسانی معنوی به افراد نیازمند و بی‌بضاعت دارد.

احسان علیخانی در قاب یازدهم "ماه عسل" با اشاره به تجربه خوب طرح محسنین در سال گذشته بیان کرد: پویش خوب باشیم، آغاز به کار مناسبی داشته است و در این پویش تأکید بر روی فعل «باشیم» و در واقع با هم بودن و اتفاق و کنش جمعی است. وی افزود: با توجه به آمار نهادهای حمایتی، خانواده‌های ضعیف و بی‌بضاعت، که شامل این طرح می‌شوند جمعیت میلیونی را تشکیل داده اند.

علیخانی با تشکر از دکتر پیوندی ریاست نظام پزشکی استان تهران و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد: اولین حوزه معرفی شده در این پویش بر اساس اولویت حوزه پزشکی بود و نظام پزشکی تهران اولین چراغ را با عضویت 30 هزار پزشک در پویش خوب باشیم روشن کرده است. وی افزود: از آنجا که افرادی که در این مجموعه شناسایی و جمع آوری شده اند یا محصول آسیب و یا در معرض آسیب هستند، بنابراین اولویت بعدی پویش با کانون وکلا، روان‎شناسان، مشاورین، مسئولان آموزشی و جوانان است.

علیخانی همچنین یادآور شد که هر فرد بسته به میزان توانایی و مهارتی که دارد می‌تواند با ورود به اپلیکیشن خوب باشیم توانایی و امکان خود را برای خدمات رسانی رایگان به نیازمندان توضیح داده و از این طریق به فرد نیازمند معرفی شده و نیاز وی را برطرف نماید.

برای شرکت در این پویش می‌توانید اپلیکیشن خوب باشیم را از طریق اپلیکیشن هف هشتاد دانلود و روی گوشی نصب کنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها