رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 173839

حراج سکه امروز آغاز می شود

ساعت24-پس از افزایش قیمت سکه در بازار، بانک ملی اقدام به حراج مجموعه ای از سکه کرده است.

سکه ۵ بهار
عرضه انواع مسکوکات یادبود طلا از امروز تا اطلاع ثانوی در روزهای ذکر شده از ساعت 16 و از طریق برگزاری جلسات مزایده عمومی در محل سالن بانک کارگشایی برگزار می گردد.

پس از افزایش قیمت سکه در بازار، بانک ملی اقدام به حراج مجموعه ای از سکه کرده است.

روابط عمومی بانک ملی در این خصوص اعلام کرده است که عرضه انواع مسکوکات یادبود طلا از امروز( تاریخ 95/04/21) تا اطلاع ثانوی روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 16 و از طریق برگزاری جلسات مزایده عمومی ( حراج ) در محل سالن حراج بانک کارگشایی مرکز واقع در خیابان مولوی ایستگاه قنات آباد برگزار می شود.

در این طرح برای اولین بار سکه های پنج بهار با طرح حضرت علی (ع) که عیار 900،‌ وزن 40.7 گرم و قطر 40 میلیمتر داردعرضه می شود، همچنین در قالب سه مجموعه که مجموعه اول شامل سکه پنج بهار آزادی، 2.5 بهار آزادی، یک بهار آزادی و نیم بهار آزادی و مجموعه دوم شامل سه نوع سکه در دو بخش، بخش اول شامل سکه 5 بهار آزادی با ضرب های مختلف و بخش دوم شامل سکه های پنج بهار، 2.5 بهار و یک بهار آزادی است.

این گزارش می افزاید: قیمت سکه پنج بهار آزادی حدود پنج میلیون و 450 هزار تومان، سکه 2.5 بهار حدود دو میلیون و 700 هزار تومان، یک بهار حدود یک میلیون و 100 هزار تومان و نیم بهار هم حدود 500 هزار تومان است .

گفتنی است که یک مجموعه پنج تایی سکه شامل 5، 2.5، 1 و نیم بهار آزادی حدود 10 میلیون تومان ،سکه های پنج و 2.5 بهار آزادی به همراه سکه های گرمی ، سکه های 5 بهار در بسته های 10 تایی، سکه های 2.5 بهار در بسته های 20 تایی و سکه های گرمی هم در بسته های 20 تایی به فروش می رسد .

لازم به ذکر است که شرکت در جلسات حراج و خرید برای عموم آزاد است.

باشگاه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها