رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 179449

محسنی نسب:

محمدرضا گلزار انتخاب اول من برای «خضراء» است

ساعت 24-کارگردان فیلم «یاس‌های وحشی» از آخرین وضعیت فیلم های در دست ساخت خبر داد.

محمدرضا گلزار
محسن محسنی نسب نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در خواست پروانه ساخت فیلمی با عنوان «خضراء» را به شورای پروانه ساخت داده‌ایم و این روزها در پیش تولید هستیم.


وی در مورد موضوع و لوکیشن این فیلم عنوان کرد: موضوع «خضراء» ورزشی- اجتماعی است و در سبک فیلم «یاس‌های وحشی» خواهد بود و لوکیشن‌های آن در تهران، نوشهر و اتریش می‌گذرد.

محسنی نسب از حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با این فیلم گفت: تمام تلاش ما این است که در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص بازیگران «خضراء» اظهار داشت: انتخاب اول من محمدرضا گلزار است اما این موضوع منوط به اتمام بازی و هماهنگی در پروژه یا پروژه‌هایی است که او در دست دارد.

وی ادامه داد: در مجموع قهرمان اصلی فیلم ما دو برادر هستند و به جز استفاده از بازیگران ایرانی از دو بازیگر اتریشی استفاده می‌کنیم، جویا استاف یکی از بازیگران مطرح زن سینمای اتریش است که با او به توافق رسیدیم.

محسنی نسب تصریح کرد: هاوار قاسمی یکی دیگر از بازیگران ایرانی است که از آن بهره می‌بریم و پیش از این هم در دیگر آثارم نیز از حضورش استفاده کردیم بازیگری که پس از همکاری در فیلم «شاخ کرگدن» از لحاظ کیفیت بازی و رفتار حرفه ای در سطح بالایی قرار دارد.

کارگردان «شاخ کرگدن» افزود: «خضراء» فیلمی پر هزینه و سخت است و چون این فیلم در ترکیه فیلمبرداری می‌شود به خاطر وضعیت این روزهای ترکیه فعلا دست به کار نشدیم و کار را متوقف کردیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها