رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 186735

حال و هوای امروز بورس در سه‌شنبه، ۲۶ مرداد

ساعت24-امروز در آغاز معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 836 سهم اوراق بهادار به ارزش 239 میلیارد ریال در بیش از 8 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بورس
div class="title">

شاخص به ارتفاع 77 هزار واحد رسید

امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 817 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 32 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 13 واحد رشد به عدد 14 هزار و460 واحد رسید.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه بترانس، فارس با روند مثبت و نماد خساپا، شبندر، فاراک، ورنا، شبریز با روند منفی کار خود را آغاز کرد.
گفتنی است شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 10 واحد رشد به عدد 813 هزار و 60 واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از 77 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 29 میلیون سهم طی 3 هزار نوبت معاملاتی بود.
شاخص رنگ باخت
امروز در جریان معاملات بازار سرمایه تعداد 77هزار و 817 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیارد ریال در بیش از 32 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن نیز با 6 واحد کاهش به عدد 14 هزار و441 واحد رسید.
نمادهای پر بیننده معاملات امروز در گروه فملی، بترانس، رتاپ با روند مثبت و نماد شبندر، وپاسار، وصندوق با روند منفی کار خود را به جریان انداخت.
گفتنی است شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 90 واحد رشد به عدد 814 هزار و 40 واحد رسید ، براین اساس ارزش کل معاملات از 564 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 208 میلیون سهم طی15 هزار نوبت معاملاتی بود.
شاخص کل بورس مثبت شد
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات امروز با 26.77 واحد افزایش به عدد 77 هزار و 855 واحد رسید.
براین اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از دو میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و 111 میلیون ریال در 53 هزار نوبت معاملاتی بود.
گفتنی است شاخص کل هم وزن با کاهش 17 واحدی به عدد 14 هزار و 430 واحد رسید.
همچنین نمادهای فملی،بترانس، شپدیس، همراه، فارس و فولاد با بیشترین اثر مثبت موجب رشد و شبندر با بیشترین اثر منفی موجب کاهش دماسنج تالار شیشه ای شدند.
شاخص کل فرا بورس در ابتدای معاملات با 4.50 واحد کاهش به عدد 809 هزار واحد رسید . براین اساس ارزش کل معاملات از یک میلیارد و 327 میلیون ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 278 میلیارد و 597 میلیون سهم در 22 هزار نوبت معاملاتی بود.
تالار شیشه ای گوش به زنگ اتفاقات جدید
عظیم ثابت کارشناس بازار سرمایه در گفتگویی با اشاره به روند امروز معاملات اظهار داشت: روند امروز بازار سرمایه متعادل بوده ، به گونه ای که مشکل خاصی در خصوص افت و خیز شاخص ها شاهد نبودیم.
وی افزود: امروز شاخص های همراه اول، فارس و فولاد تاثیر مثبت و شاخص های بندرعباس، پالایشگاهی و خودرویی تاثیر منفی در روند بازار داشته است.
ثابت با اشاره به پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی بیان کرد: تا رسیدن گزارشات 6 ماهه شرکت ها،تغییر خاصی در روند بازار نخواهیم داشت ، حال باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی اخبار تاثیر گذار بر روند بازار کدام است.
باشگاه خبرنگاران
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها