رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 188018

پاسخ شرکت واحد به مطلب ، خسارتی که شهرداری تهران با بیمه های ناقص به جامعه وارد می کند

بابت بیمه سالانه هردستگاه اتوبوس بین چهل تا چهل و هشت میلیون ریال پرداخت می کنیم

ساعت24- درپی انتشار مطلبی در مورد مشکلات ناشی تامین خسارت در حوادث رانندگی از سوی شرکت های بیمه که یک طرف آن شرکت واحد است شرکت واحد پاسخی در این زمینه به پایگاه خبری ساعت 24 ارسال کرده که برای آگاهی افکار عمومی و برای روشن شدن اذهان عمومی در این باره بطور کامل منتشر می شود:

شرکت واحد
این شرکت با تاکید براینکه هزینه بیمه این شرکت سالانه بیش از سیصد میلیارد ریال و روزانه یک میلیارد ریال است خواهان کمک و همکاری شرکت های بیمه و دولت شده است.

در این پاسخ معاون مالی شرکت واحد اعلام کرده که پوشش کامل بیمه ای ناوگان حمل ونقل پایتخت تاکید کرده است:هر 6 هزارو 500 دستگاه اتوبوس تک کابین و دو کابین فعال این شرکت در در تهران که یا بصورت مستقیم زیر نظر این شرکت فعالیت می کنند و یا در اختیار شرکت های خصوصی قرار دارند در حوادث رانندگی بیمه هستند.

نیازی معاون مالی شرکت واحد با اشاره به اینه بابت بیمه سالانه هر دستگاه اتوبوس بین چهل تا چهل و هشت میلیون ریال پرداخت می کنیم افزود:به این ترتیب حق بیمه اتوبوس های تهران سالانه بیش از سیصد میلیارد ریال و روزنانه بالغ بر یک میلیارد ریال است. وی با بیان اینکه میزان بیمه اتوبوس های شرکت واحد بابت جبران خسارت های فوت و نقص عضو تا سقف دویست و پنجاه و سه میلیون تومان نقص عضو راننده تا سقف یکصد و نود میلیون تومان است تاکید کرد میزان خسارت مالی در هر حادثه راننندگی نیز 63 میلیون ریال پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با واگذاری ناوگان به بخش خصوصی از یک سو و برگزاری دوره های آموزشی ویژه رانندگان اتوبوس در چند سال اخیر شاهد کاهش حوادث رانندگی بوده ایم اظهار کرد:به واسطه این موضوع صدمات جانی و خسارت های مالی ناشی از تصادف اتوبوس های این شرکت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه متاسفانه هیچ گونه تسهیلاتی از جانب دولت و بیمه مرکزی ایران برای بیمه اتوبوس های شرکت واحد در نظر گرفته نمی شود تصریح کرد:حداقل انتظار مان از مسئولان مربوطه این است که در خصوص بیمه یک اتوبوس که روزانه تا دو هزار مسافر خدمات رسانی می کند با یک خودرو شخصی تک سرنشین تفاوت قائل شوند. معاون مالی شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت در پایان با تاکید براینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران با وجود همه ناملایمات و محدودیت های که با آن روبرو است روزانه چهارو نیم میلیون مسافر را جابجا می کند خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند این مطالبه به حق را به شرکت های بیمه منتقل کنند تا در هزینه خدمات خود به خودروهای عمومی که وظیفه آن ها خدمت رسانی شبانه روزی به شهروندان است تسهیلاتی قائل شده و به مسئولیت اجتماعی خود در مقابل شهر و شهروندان عمل نمایند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها