رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 191753

امروز فانی به مجلس میرود

ساعت24-محمد روشنی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی اظهار داشت: تعدادی از نمایندگان مجلس چندی پیش در پی دغدغه‌هایی که درباره مسائل آموزشی و معیشتی فرهنگیان داشتند، طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را با ۵۵ امضا تقدیم هیات رئیسه مجلس کردند.

مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: هنوز جلسات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با وزیر آموزش و پرورش درباره استیضاح ادامه دارد و تاکنون ۱۴ بند از موارد استیضاح بررسی شده است.

وی ادامه داد: هیأت رئیسه مجلس، طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را برای بررسی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه کرد.

روشنی با بیان اینکه طرح استیضاح دارای ۲۵ بند بود، گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ۲ جلسه ۴ ساعته با حضور اعضای این کمیسیون و جمعی از نمایندگان استیضاح کننده برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تا کنون تنها ۱۴ بند از ۲۵ بند استیضاح بررسی شده است، اضافه کرد: ما نامه‌ای به کمیسیون نوشتیم و خواستار شدیم که تمام بندهای استیضاح مطرح شده و امکان پاسخگویی و شفاف‌سازی از سوی وزیر و معاونان وی برای نمایندگان وجود داشته باشد.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز با هیأت رئیسه مجلس رایزنی کرد و مقرر شد جلسات کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش ادامه یابد.

وی با بیان اینکه هیچ گزارشی درباره استیضاح از کمیسیون به هیأت رئیسه مجلس ارسال نشده است، گفت: ساعت ۱۴:۳۰ امروز جلسه نمایندگان مجلس با وزیر و معاونان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات برگزار خواهد شد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها