رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 195318

استقرار پدافند هوایی در ۳۷۰۰ نقطه ایران

ساعت 24- فرمانده پدافند هوائی خاتم‌الانبیا گفت: پدافند هوایی قبل از تشکیل قرارگاه در ۴۰۰ نقطه از کشور مستقر بودکه در سه سال گذشته به سه هزار و ۷۰۰ نقطه افزایش یافته است.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی پنجشنبه‌شب در یادواره مردمی شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان نوشهر حضور در یادواره شهدا را در حقیقت برای شکر گزاری ولایت به معنای مطلق دانست و گفت: حضور در یادواره‌ها باید باهدف صیانت از حریم ولایت باشد و میدان دفاع امروز ما دفاع از حرمین شریفین است.


وی افزود: همه ما همدوش بسیجیان و مردم و خواسته شهدا اقدام و عمل می‌کنیم و به دولت‌های سیاسی و خارجی نگاه نمی‌کنیم و هر زمان با وحدت ملی و اراده جمعی و اتحاد ملی عمل کردیم از هر موشکی کوبنده‌تر بوده است، امروز فضای کشور در تمام عرصه‌ها از نعمت امنیت برخوردار است و همین موضوع باعث وحشت دشمنان شده است.

وی افزود: امروز دشمن ما یک دشمن خبیث و خدعه گر است همه باید هوشیار باشیم ، امروز میادین مین همان خدعه دشمنان است ولی دشمن قبل از همه فنّاوری‌ها از اراده ملت ایران هراس دارد.

اسماعیلی افزود: قرارداد موشک اس ۳۰۰ یک قرارداد مربوط به هشت سال پیش است و علیرغم آنکه هنوز نصب نشده است اما دشمن از سامانه بومی و فنّاوری بومی می‌ترسد و هراس دارد.

وی در بخش دیگر به مسئله حقوق های نجومی اشاره کرد و عنوان داشت: با دریافتی‌های ناحق دل مردم را رنجانده‌اند و مردم منتظرند تا این‌گونه موارد که از بیت‌المال رفته است ریشه‌کن شود.

فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا در بخش دیگری از سخنانش گفت: قریب سه سال است هرروز هزار فروند هواپیما از مرزهای هوائی عبور می‌کنند و به دلیل امنیت هوایی حریم جمهوری اسلامی به‌عنوان امن‌ترین آسمان در خاورمیانه است.

وی بابیان اینکه حدود سه هزار کرسی مدیریتی در کشور وجود دارد، گفت: حدود ۷۰ شهید برای هر یک کرسی مدیریتی تقدیم شده است و کشور ایران ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده و ۳۷ سال تحریم و تهدید شده اما روی پای خودش ایستاده است.

اسماعیلی عنوان کرد: دشمن حیله‌گر است و دیدار ما با دشمن فقط درصحنه نبرد است و هیچ لبخندی با هیچ دشمنی نداریم.

فرمانده پدافند هوایی کشور گفت: مقاومت مردمی در کنار تجهیزات خوب نابودی دشمن را در پی دارد و دشمن چون می‌داند طرف مقابلش قوی است، خدعه می‌کند، در سال ۲۰۰۹ دشمن حدود ۱۱ راهبرد علیه جمهوری اسلامی ایران نوشت اما ایران به‌گونه‌ای در ۳۷ سال گذشته ظاهر شده است که به فرمایش امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

اسماعیلی گفت: امروز اگر در لبنان و سوریه و عراق نیروی مردمی بسیج برای مقابله به دشمن تشکیل می‌شود ناشی از اندیشه انقلاب اسلامی ایران است و سپاه و نیروهای ارتش مردمی هستند و برای کشور اقتدار ایجاد کرده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها