رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 196060

درخواست منصوریان از هوادارن برای دربی

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در نشست خبری پس از بازی امشب تیمش مقابل ماشین سازی گفت:هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و تیم ما نیز در آغاز بازی شروع خوبی داشت. پس از اینکه گل مساوی را در نیمه دوم دریافت کردیم دچار دستپاچگی شده و نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم.منصوریان در رابطه با بازی حساس مقابل پرسپولیس عنوان کرد:برای دربی کاملا آماده هستیم و احتیاج داریم تا در طی هفته از نظر روحی تقویت شویم.

به طور کلی از بازیکنانم راضی هستم، در حمله بسیار خوب بودیم و نزدیک به هفت موقعیت خطرناک گل به وجود آوردیم ولی بدشانسی باعث شد که توپ هایمان گل نشود البته دروازه بان تیم حریف هم بسیار خوب بود.سرمربی تیم استقلال در مورد اعتراض هواداران به تعویض فرشید اسماعیلی یادآور شد:

از هواداران می خواهم که شرایط منفی در تیم ایجاد نکنند. دست همه آنها را می بوسم و می دانم که می خواستند فرشید در زمین بماند اما او به من گفت که خسته است و من مجبور به تعویض شدم. من نمی توانم که در جریان بازی به همه اعلام کنم، فرشید خسته است. هواداران سرمایه ما هستند و از آنها می خواهم خویشتن دار باشند. اسماعیلی در این بازی بالای 10 کیلومتر دوندگی داشت و نمی شود به همه این موضوع را توضیح داد. بختیار رحمانی نیز بازیکن بسیار خوبی است و تلاش می کنیم تا با بازیکنان دیگر هماهنگ شودوی با اشاره به مشکل تمام کنندگی در تیمش گفت:

من در رختکن هم این موضوع را به بازیکنان گوشزد کردم که اگر درفوتبال گل نزنیم، تحت فشار گل خواهیم خورد. ما بازیکنان خوبی در این پست داریم ولی کمی تحت فشار هستند و باید این مساله را حل کنیم. مجید حسینی در این بازی خیلی خوب بود، کاوه رضایی یک نخبه است و من مطئنم او در استقلال موفق می شود. به طور کلی ما باید روی حفظ نتیجه خیلی کار کنیم چرا که این موضوع از مسائل حاشیه ای هم مهمتر است.

سرمربی استقلال در موردهافبک های میانی تیمش این گونه توضیح داد:امید ابراهیمی یکی از بهترین هافبک های ایران است و در ابتدای لیگ جایزه گرفت. فرشید باقری نیز به یک زمان کوتاه نیاز دارد تا با فضای استقلال عادت کند. در یک تیم بزرگ وقتی از موقعیت ها استفاده نمی کنی سردرگم می شوی و حریف یک انرژی مضاعف می گیرد که کار را سخت می کند.به گزارش خبر ورزشی ،منصوریان در رابطه با بازی حساس مقابل پرسپولیس عنوان کرد:برای دربی کاملا آماده هستیم و احتیاج داریم تا در طی هفته از نظر روحی تقویت شویم. در طول هفته به بازیکنان آموزش می دهم که چه دیدار بزرگی در پیش دارند. تیم بسیار قابل احترامی حریف ما است و با آنها در مستطیل سبز رقابت می کنیم. حق دوست نیز اگر آماده باشد می تواند در این بازی به ما کمک کند.
وی در مورد فعالیتش در لب خط و تاثیر منفی آن روی روحیه بازیکنان گفت:این موضوع را قبول ندارم، من به بازیکنان انرژی مثبت می دهم. تیم ما جوان است و بازیکنانمان نیاز دارند که به آنها روحیه و انرژی داده شود. اگر از بازیکنان من بپرسید قطعا به شما می گویند که انرژی منفی از من نمی گیرند. اگر قرار بود همه بشینند روی نیمکت دیگر حضور کنار زمین لازم نبود و همه به داخل جمعیت می رفتیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها