رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 198152

سردار سلامی: سپاه در مقابل نفوذ میایستد

ساعت 24-جانشین فرمانده کل سپاه گفت: توان نظامی ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان در منطقه را چه از ایران و چه خارج آن با هر شدت و توانی مورد هدف قرار دهیم.

سردار سلامی.jpg
style="text-align:justify">سردار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه امشب در شبکه خبر طی سخنانی اظهار داشت: بعد از جریان دستگیری نظامیان آمریکایی در اطراف جزیره فارسی توسط سپاه، آمریکایی‌ها در رفتار خود یک اضطراب نشان می‌دهند و از طرفی هم ایران‌هراسی را در دستور کار خود دارند تا فلسفه‌ای برای حضورشان در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه ما گوش‌مان از حرف‌های بی‌مورد آمریکایی‌ها پر است، گفت: در طول این سال‌ها آنها نسبت به انقلاب اسلامی همواره با احتیاط، احترام و از روی نگرانی و دلهره رفتار کرده‌اند و اگر ما قدرت بازدارندگی نداشتیم آیا آنها در خصوص مسائل هسته‌ای از زمین، هوا، دریا و فضا به پشت میز مذاکره می‌آمدند؟

سلامی ادامه داد: توان ما به حدی است که می‌توانیم همه منافذ حیاتی دشمنان در منطقه را چه از ایران و چه خارج از ایران با هر شدت و توانی مورد هدف قرار دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما می‌توانیم هر نقطه‌ای را که بخواهیم با هر شدت و سطحی هدف قرار دهیم، گفت: دشمن با بخشی از توان ما آشنا است بخش‌های ناپیدای قدرت نظامی ما همواره بیشتر از بخش‌های آشکار توان ما است.

وی در ادامه تصریح کرد: ما با اقتدار دفاعی و نظامی توانسته‌ایم فرضیه جنگ نظامی را باطل کنیم و این دشمن نیست که این تصمیم را گرفته باشد بلکه ما آن‌ها را مجبور کرده‌ایم.

سلامی خاطرنشان کرد: سپاه در حوزه فرهنگی حتماً در مقابل نفوذ دشمنان می‌ایستد و در مدل سازندگی با روحیه جهادی و همچنین برای عمق‌ دادن امنیت ملی خودمان و دیگران یک حضور جهادی در دور دست‌ها دارد.

وی افزود: امروز بسیج ما یک لشکر بسیار نیرومند برای پاسداری از حریم ارزشمند انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا دستگاه محاسبات مسئولین ما را تغییر بدهند یعنی مسئولین ما را از عقلانیت دینی به عقلانیت مادی سوق دهند.

سلامی گفت: سپاه با رصد اطلاعاتی جریانات، افراد و مسیرهایی که دشمن تلاش می‌کند از آن نفوذ کند، با آن مقابله خواهد کرد. اگر تفکر ما با دشمن هم راستا شود نفوذ اتفاق افتاده و ما نباید اجازه این کار را بدهیم.

وی با بیان اینکه ما در مقابل نفوذ می‌ایستیم، گفت: ملت ایران اجازه استحاله فرهنگی به هیچ‌کس را نخواهد داد و نظام اطلاعاتی و فرهنگی سپاه در مقابل جریان نفوذ می‌ایستد و امروز هم در دیدار با رهبری به ما فرمودند در این خصوص وارد شویم.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان با بیان اینکه هیچ نگرانی‌ای از تهدیدات خارجی و داخلی نداریم،‌ گفت: رهبری، ملت و ایمان سه رکن اصلی قدرت ایران اسلامی هستند و وقتی این سه در کنار هم باشند هیچ تهدیدی متوجه نظام نیست.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها