رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 202239

سردار جلالی: جنگ در خلیج فارس همه را متضرر میکند

ساعت24-رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و عربستان منشاء تهدیدها علیه کشور ما هستند و ما با عربرستان در سه حوزه نظامی، اقتصادی و سایبری درگیری داریم.

1413973429996_borna ghasemi-3-th3.jpg
سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل امروز طی سخنانی در کنفرانس ملی پدافند غیر عامل و توسعه پایدار، اظهار کرد : طی سال‌های اخیر ما در سه حوزه نظامی، اقتصادی سایبری با رژیم صهیونیستی، عربستان و امریکا در حال مناقشه هستیم.

وی با بیان اینکه امروز استراتژی مقامات سعودی نسبت به ایران تغییر کرده، گفت: اسراییل و عربستان امروز سلاحهای زیادی را در منطقه خریداری کردند که این موضوع یک تهدید برای ما محسوب می شود.

جلالی با بیان اینکه خلیج فارس صحنه جنگ میان ایران و عربستان است، افزود: با توجه به اهمیت خلیج فارس برای عربستان، ایران و امریکا، جنگ در آن همه را متضرر می‌کند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل موفقیت اخیر وزارت نفت در اوپک و جلوگیری از کاهش نرخ قیمت نفت را برای عربستان سعودی مشکل ساز دانست و گفت: وقتی اعضای ناظر در "FATF" کشورهایی نظیر عربستان و رژیم صهیونیستی هستند، بنابراین باید قدرت بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها