رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 202304

راه حلی برای استفاده از گوشی همراه بدون گردن درد

ساعت24-دانشمندان برای حل معضلات و صدمات ناشی از استفاده از گوشی همراه به دنبال راه حلی هستند که افراد را از خم کردن گردن و نگاه کردن به صفحه گوشی تلفن معاف کنند.

راه حلی برای استفاده از گوشی هوشمند
div>

به گزارش ساعت 24 این روز ها یک بیماری جدید به فهرست بیماری های بشر افزوده شده و آن گردن درد ناشی از تایپ یا text neck.همه ما مدتی طولانی و یا حتی کوتاه در روز به گشوی خود خیره می شویم و به مطالعه پیام ها و تایپ کلماتی هرچند کوتاه اقدام می کنیم.این عمل فشار زیادی به مهره های گردن وارد می کند و موجب بیماری و درد در این ناحیه می شود.علاوه براین بسیاری به گوشی هوشمند معتاد شده و نمی توانند از آن چشم بردارند.

این معضل موجب شده که دانشمندان به دنبال راه حلی باشند تا شما بتوانید بدون نگاه کردن به گوشی مطالبی را تایپ کنید و برخی فعالیت های گوشی را کنترل و هدایت کنید. در این زمینه پیشرفت هایی رخداده و شاید بزودی دیگر نیازی نباشد که با گردن خم در خیابان راه برویم و یا بر روی صندلی بنشینیم.براساس این طرح خدمات گوشی قرار است به صورت شکل های گرافیکی در هنگام نزدیک شدن دست به صفحه گوشی نمایان شود و با حرکت دست اعمال خاص و مورد نیاز در گوشی انجام شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها