رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 210766

شاگردان قلعه‌نویی، اصلی ترین مدعی قهرمانی/مسیر هموار تراکتور تا فینال حذفی

ساعت24-تیم فوتبال تراکتورسازی برای رسیدن به فینال جام حذفی مسیر همواری پیش رو دارد.

تیم تراکتورسازی دو بازی اول خود از رقابت های جام حذفی مقابل فولاد یاسوج و ملوان انزلی به برتری رسید و حالا به یک هشتم نهایی رسیده است. شاگردان امیر قلعه نویی اگرچه در دو بازی ابتدایی کار چندان سختی نداشتند اما شانس آوردند که در مرحله یک هشتم نهایی با پرسپولیس رودررو نمی‌شوند. تراکتورسازی حالا در این مرحله باید به مصاف برق نوین شیراز برود و این در صورتی است که اگر پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز شکست نمی خورد، شاید حالا در یک هشتم نهایی برگزارکننده یک مسابقه جذاب با تراکتورسازی بود.


بازی با برق نوین شیراز چندان دیدار دشواری برای تراکتورسازی نمی تواند باشد و شاید بتوان پیش بینی صعود شاگردان قلعه نویی در یک چهارم نهایی را از همین حالا انجام داد. تراکتورسازی در صورت برتری مقابل برق نوین شیراز در یک چهارم نهایی با یکی از تیم های فولاد خوزستان، فولاد یزد و نفت گاز گچساران روبه رو می شود که از طرف دیگر جدول بالا می آیند. برد مقابل یکی از این 3 تیم تراکتورسازی را به نیمه نهایی می رساند؛ جایی که شهرداری ماهشهر، گسترش فولاد، مس رفسنجان، ماشین سازی، ذوب آهن و اکسین البرز شانس حضور در این مرحله را دارند.


به نظر می رسد با توجه به قدرت کنونی تراکتورسازی مسیر همواری در اختیار سرخپوشان تبریزی قرار گرفته تا خود را به فینال حذفی برسانند.

دیدن اخبار ورزشی ساعت 24 روی ، خبر ورزشی کلیک کنید.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها