رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 213386

علائم ناباروری در زنان

ساعت 24-مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به اقدامات درمانی پیشرفته در این مجتمع جهت درمان ناباروری گفت: بیماری‌هایی همچون دیابت و تیروئید در بروز ناباروری موثر است.

1
حمید چوبینه در ارتباط با اقدامات مؤثر مجتمع دارویی و درمانی هلال‌احمر در درمان ناباروری گفت: ناباروری به حالتی گفته می‌شود که زوجین به مدت 6 ماه تا یکسال اقدام به باروری کرده ولی بارداری اتفاق نیفتد البته بیشتر زوج‌ها در طی 6 ماهه اولی که برای باردار شدن اقدام می‌کنند به هدفشان خواهند رسید.

وی گفت: سن، مدت ازدواج، مدت نازایی، سابقه ازدواج‌های قبلی و بیماری‌های غدد داخلی مانند تیروئید و یا دیابت و سابقه سقط در ناباروری مؤثر هستند.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران ادامه داد: علائم ناباروری در زنان دوره‌های قاعدگی غیرطبیعی، نامنظم و یا نداشتن قاعدگی است که البته در برخی موارد ناباروری زنان به یک مشکل هورمونی مربوط می‌شود که ممکن است مشکلات پوستی، رشد موهای تیره پشت لب و افزایش وزن از نشانه‌های آن باشد.

چوبینه اضافه کرد: سندروم تخمدان پولکیستیک، یائسگی زودهنگام، فیبرییدهای رحمی، چسبندگی رحمی و آندومتریوز نیز از دلایل ناباروری زنان بوده که در مرکز درمان ناباروری رویش هلال اقدامات مؤثری جهت درمان بیماران انجام می‌گیرد.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها