رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217477

گسترش شبکه جمع آوری آب های سطحی برای جلوگیری از آبگرفتگی ها در تهران

ساعت 24-رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع آوری آب های سطحی مانع از آب گرفتگی معابر در شهر تهران می شود و تا زمانی که شاهد تکمیل این شبکه در تهران نباشیم آبگرفتگی ها را شاهد خواهیم بود.

بارش باران شدید و آبگرفتگی معابر - تبریز
احمد دنیا مالی گفت: یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر شهر تهران، راه اندازی شبکه جمع آوری آب های سطحی است.

وی افزود: احداث این شبکه در پایتخت از سال ها پیش آغاز شده و تکمیل آن می تواند در ذخیره آب های سطحی شهر تهران تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دلایل متعدد آبگرفتگی معابر شهر تهران خاطرنشان کرد: یکی از دلایل آب گرفتگی معابر شهر تهران، جمع شدن زباله در جوی ها است و در فصل سرما شهروندان باید نسبت به نریختن زباله ها دقت بیشتری داشته باشند.

دنیا مالی ادامه داد: اگر چه نیروهای شهرداری تهران همواره نسبت به جمع آوری زباله های ریخته شده در جوی های آب اقدام می کنند اما در بسیاری از مواقع شاهد هستیم که زباله هایی همانند بطری های آب سبب بسته شدن مسیر جوی ها شده و همین موضوع مقدمات بالا آمدن آب و سر ریز شدن آن را فراهم می کند.

وی در خصوص تخلف برخی رانندگان تاکسی در ایام سرد و بارانی سال اظهارکرد: بدون شک سازمان تاکسیرانی با هر گونه اقدام خلاف تاکسی ها برخورد خواهد کرد و رانندگان تاکسی نباید در ایام سرد سال به سوار کردن مسافران به صورت دربست اقدام کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها