رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217584

مسدود بودن محور پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی

ساعت 24- ‌مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از باز بودن تمام راه های استان به جز محور پونل – خلخال خبر داد و اظهار کرد: این محور به علت خطر سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود است.

‌مهندس ناصر آل محمدی از باز بودن تمام راه های استان به جز محور پونل – خلخال خبر داد و اظهار کرد: این محور در حد فاصل زندانه تا گردنه الماس به علت خطر سقوط بهمن تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و مسیر جایگزین محور اسالم به خلخال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان افزود: طبق گزارش های دریافتی از اکیپ های گشت راهداری در حال حاضر بیشترین بارش برف مربوط به مسیر آبی نام واقع در شهرستان سیاهکل با یک متر و 15 سانتیمتر و محور بلوردکان – خصیب دشت در شهرستان املش، امامزاده ابراهیم شفت و ارتفاعات دیلمان با یک متر گزارش شده است.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای کوهستانی استان، تصریح کرد: ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال 85 سانتیمتر، محور گیلوان 80 سانتیمتر و ماسوله، ارتفاعات کوهستانی اشکورات رودسر، امامزاده ابراهیم شفت و محور پونل – خلخال 60 سانتیمتر ثبت شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای عملیات مستمر و شبانه روزی برفروبی در محورهای کوهستانی استان، گفت: با تلاش شبانه‌روزی اکیپ های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان مستقر در راهدارخانه های محورهای کوهستانی و برفگیر استان، راه های استان باز است.

آل محمدی از رانندگان خواست پیش از سفر ضمن به همراه داشتن تجهیزات ایمنی نهایت احتیاط را در حین رانندگی به ویژه در مناطق کوهستانی استان مد نظر قرار دهند تا با مشکل مواجه نشوند و افزود: 37 اکیپ راهداری با 245 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورهای استان مستقر می باشند.

وی متذکر شد: سامانه تلفن گویای 141، سامانه پیام کوتاه 100000141 و همچنین شماره 01333311111 به صورت شبانه روزی آماده اطلاع رسانی درخصوص وضعیت راه های استان است.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها