رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217619

جعبه سیاه "خلیفه" داعش با خانواده‌اش اعدام شد

ساعت 24- یک منبع محلی در استان نینوا، امروز پنجشنبه، از کشته شدن ابوعبدالله، "صندوقچه اسرارِ" سرکرده داعش به همراه خانواده‌اش در منزلی در غرب موصل خبر داد.

داعش
style="text-align:justify">این منبع محلی در استان نینوا اظهار داشت که خانواده ای 5 نفره از جمله دو کودک و یک پسربچه، در منزلی قدیمی و فرسوده در اطراف محله التنک در غرب موصل پس از نماز صبح به دست عناصر مسلح داعش کشته شدند، این عناصر که لباسهای خاکستری به تن داشتند، که نشان وابستگی آنها به جیش العسره است که ارتباط مستقیمی با البغدادی دارد.

به نوشته السومریه نیوز، این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: سرپرست خانواده که ابوعبدالله لقب داشت، "صندوق اسرارِ" ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش و یکی از افراد نزدیک به وی به شمار می آمد. بنا بر اطلاعات موجود، ابوعبدالله مسئولیت ادارۀ پست الکترونیک البغدادی و برنامه ریزی دیدارهای وی با فرماندهان میدانی را به عهده داشت و قتل وی به همراه خانواده اش با چراغ سبز البغدادی صورت گرفت؛ پس از آنکه دو هفته پیش به همراه خانواده اش به منزلی قدیمی و فرسوده فرار کرده بود.

گفتنی است، نیروهای امنیتی عراق از 26 مهر ماه گذشته و پس از آن که ساعت صفر عملیات نینوا از سوی حیدرالعبادی فرمانده کل نیروهای مسلح اعلام شد، به عملیات نظامی خود برای بازپس گیری شهر موصل از دست تروریستهای داعش ادامه می دهند.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها