رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 217739

فولادگر: اصولگرایان روی قالیباف اجماع نکرده‌اند

ساعت24-حمیدرضا فولادگر به تلاش اصولگرایان برای رسیدن به مدل وحدت در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 اشاره کرد و گفت: در نشست‌ها اصلا به مرحله بررسی افراد نرسیده‌اند و هنوز جلسات اولیه است که روی مدل حرف می زنند و برای رسیدن به کاندیدای واحد، مدل گفتمانی و برنامه‌ها و روش حرکت و خط مشی بررسی می‌شود.

وی گفت: هنوز جلسات هماهنگی همه تشکل ها شروع نشده و هر تشکلی به صورت جداگانه کار را پیش می برد. اما قرار است بعدها همه تشکل های اصولگرا دور هم جمع شوند.

فولادگر درباره اینکه آیا اصولگرایان برای رسیدن به کاندیدای نهایی زمان کافی دارند، گفت: هنوز دیر نشده، چراکه انتخابات ما مثل انتخابات آمریکا نیست که از چند ماه قبل کاندیدا مشخص شود و استان به استان سفر و سخنرانی کند. مدتهاست اینگونه است که چند روز قبل انتخابات ناگهان یک نفر مطرح می شود و رای هم می آورد. البته این روند خوب نیست اما هم در 76 و هم در 84 و هم در 92،‌ هر سه بار همین اتفاق افتاد. کسانی انتخاب شدند که نزدیکی های انتخابات یک مرتبه مطرح شدند.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: برنامه اصولگرایان این است که ابتدا به برنامه مشخصی در عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... برسند. سپس مدل رسیدن به کاندیدای واحد را طراحی کنند و در محله بعد خط مشی ها مشخص شود.
وی درباره پایبندی تشکل های مختلف به این روند نیز گفت: بستگی به درسی دارد که از دوره قبل گرفته اند. آنها باید تجربه بگیرند. الان ممکن است بگویند به یک فرد واحد نمی رسیم اما نزدیک انتخابات که شد قطعا باید آن یک نفر مشخص شود.
منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها