رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219182

درگیری مربیان صبای قم و استقلال تهران

ساعت24-دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حاشیه هایی همراه بود.

لیگ برتر
style="text-align:justify">در این مسابقه که در یک هوای سرد پاییزی و با حضور حدود 7 هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام راحل قم برگزار شد، استقلال تهران موفق شد با دو گل کاوه رضایی و علی قربانی در دقایق 18 و 68 از سد تیم صبای قم عبور کند.

ـ با توجه به رایگان بودن پارکینگ خودروها، عبور و مرور تماشاگران و وسایط نقلیه در ورودی ورزشگاه با سرعت و سهولت بیشتری انجام می گرفت.
ـ ورود خبرنگاران و عکاسان ورزشی با توجه به هماهنگی های بعمل آمده بدون مشکل خاصی انجام گرفت و تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان از قم و تهران به ورزشگاه آمده بودند.
ـ باشگاه صبای قم برای فیلیپه ماچادو مدافع سابق این تیم که چند روز پیش در سانحه هواپیمایی برزیل درگذشت برنامه ویژه ای ترتیب داده بود و بازیکنان صبا در مراسم پیش از شروع بازی با پیراهن ماچادو شرکت کرده و هواداران نیز تصویری از او را در سکوها نصب کرده بودند.
ـ صمد مرفاوی و علیرضا منصوریان که دو هفته پیش نیز در جام حذفی در برابر یکدیگر قرار گرفته بودند و در نشست خبری پیش از بازی علیه یکدیگر سخنانی را بیان کرده بودند، به عنوان دو استقلالی پیشکسوت پیش از شروع بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.
ـ بازیکنان دو تیم به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان کشورمان در حله عراق و همچنین در حادثه قطار مسافربری مشهد ـ تبریز بازوبند مشکی پوشیده بودند.
ـ غلامرضا عنایتی مهاجم تیم صبای قم که در این بازی همچون دو بازی گذشته در پست مدافع آخر بازی می کرد، با گرفتن دو کارت زرد از زمین اخراج شد و بازوبند کاپیتانی را به مسعود حق جو سپرد.
ـ بازیکنان استقلال تهران در نیمه نخست بازی خوب و باطراوتی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند با گل دقیقه 17 کاوه رضایی با نتیجه یک بر صفر برنده به رختکن بروند.
ـ با شروع نیمه دوم تیم صبای قم که با وجود یک بازیکن کمتر برای جبران نتیجه به میدان آمده بود، در دقیقه 55 با اخراج حمید دیوسالار کاملا شوکه و ناامید شده بود.
ـ استقلال تهران با وجود دو بازیکن بیشتر حملات خود را به ویژه از جناحین روی دروازه صبای قم گسترش داد تا در دقیقه 68 توسط علی قربانی به گل دوم خود رسید.
ـ از دقیقه 70 بازی بارش بسیار اندک باران در ورزشگاه یادگار امام(ره) نیز آغاز شد و عکاسان خبری مجبور شدند برای ادامه کار از کاور دوربین استفاده کنند.
ـ در 15 دقیقه آخر بازی برخوردهای فیزیکی و درگیری های لفظی بازیکنان دو تیم افزایش پیدا کرد تا جایی که به زد و خورد میان بازیکنان و مربیان دو تیم منجر و مسابقه به دلیل درگیری های بوجود آمده دقایقی متوقف شد و ساکت الهامی مربی صبای قم و خرمگاه مربی استقلال از نیمکت اخراج شدند.
ـ بازیکنان تیم صبای قم با وجود میزبان بودن، اما به دلیل عدم استقبال مردم قم از این تیم، در درگیری های بوجود آمده میان بازیکنان و مربیان دو تیم، فحاشی های رکیک تماشاگران و پرتاب بطری های آب را تحمل کردند.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها