رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 219966

لادن مستوفی و ماجرای اختلاف سنی ۲۰ ساله با همسرش!

ساعت 24-لادن مستوفی با اشاره به زندگی شخصی و خلوت و تنهایی خود برای به دور ماندن از حاشیه و گزندهای عرصه بازیگری، از ازدواج خود با شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی «روز واقعه» گفت.

2
دورهمی مهران مدیری شب گذشته میزبان لادن مستوفی بازیگر سریال «پریا» بود.

در سیزدهمین شب از آذر ماه، مهران مدیری با پرداختن به موضوع «تهران» میزبان لادن مستوفی بازیگر تئاتر و تلویزیون شد.

در ابتدای برنامه تلویزیونی «دورهمی»، مدیری با اشاره به قرارگیری جغرافیایی تهران، درخصوص تاریخچه و ویژگی‌های تهرانی‌های اصیل گفت.

مدیری به دنبال چند بخش اجرای نمایش داستانی، میزبان لادن مستوفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون شد.

مستوفی پس از سلام و ابراز خوشحالی از حضور در برنامه تلویزیونی «دورهمی»، با اشاره به درخشش در فیلم سینمایی «روز واقعه»، در خصوص آغاز همکاری خود با شهرام اسدی و بازی در این فیلم سینمایی اظهار داشت: «روز واقعه» یک بار در سال 64 با یکسری از بازیگران دیگر در حال ساخت بود تا اینکه در سال 1372 فصل جدید با بازیگران جدید شروع به کار کرد و من خیلی اتفاقی وارد این صحنه و فیلم سینمایی شدم.

وی در ادامه پیرامون دیده شدن آثار کاری‌اش بیان کرد: هیچ وقت شهرت و مشهوربودن دغدغه ام نبود و تا به امروز با روند کندی که طی کردم، سعی داشتم نقش هایی را بپذیرم که به شخصیت درونی‌ من نزدیک باشد.

مستوفی با اشاره به زندگی شخصی و خلوت و تنهایی خود برای به دور ماندن از حاشیه و گزندهای عرصه بازیگری، از ازدواج خود با شهرام اسدی کارگردان فیلم سینمایی «روز واقعه» گفت. اینکه ازدواجش با شهرام اسدی عاشقانه بوده است. مهران مدیری درباره اختلاف سنی او و همسرش پرسید و مستوفی به اختلاف سنی حدودا بیست ساله خود با همسرش اشاره کرد.

همچنین مستوفی درباره معضل دنیای فرهنگ و هنر در ایران تصریح کرد: بسیاری از حرف‌ها معضل است. ما دلمان می‌خواهد سازمان‌های فرهنگی و هنری هدفی را که در جهت آرامش و مهربانتر شدن مردم است، دنبال کنند. هر انسانی وقتی آرامش و مهربانی داشته باشد، به حتم ایمان و اعتقاد محکمتری هم خواهد داشت.

مستوفی بزرگترین رویای خود را ساخت مجموعه‌ای رفاهی برای سالمندان سینما عنوان کرد و مدیری آن را با حمایت از مجموعه سالمندان هنرمند اعم از سینما، نویسندگی، مجسمه‌ساز و ... تکمیل کرد.

گفتنی است؛ در پایان این گفتگو بازیگر مجموعه تلویزیونی «پریا» یکی از صنایع دستی شهر تنکابن را با نام «چادر شب» به موزه دورهمی اهدا کرد.

پرشین وی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها