رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 220154

گوچی با 2 گل به صدر جدول گلزنان نزدیک شد

قوچان‌نژاد: سه گانه میکردم، توپ را صاحب میشدم

ساعت24- قوچان نژاد تنها دو گل با صدرنشین جدول بهترین گلزنان هلند فاصله دارد و این می‌تواند بهترین فرصت برای او باشد تا روزهای خوبش در هلند را رویایی‌تر کند.

در حال حاضر اونال، ستاره جوان و ترکیه‌ای توئنته و نیکولای یورگنسن، ستاره دانمارکی فاینورد با به ثمر رساندن 9 گل در صدر جدول گلزن‌های لیگ هلند قرار دارند. پس از این دو بازیکن، کاسپر دولبرگ از آژاکس و هوت ویگهورست از آلکمار با 8 گل قرار دارند و سپس نوبت به رضا قوچان نژاد، لوییس باکر از ویتسه و لوریس برونو از اسپارتا روتردام می‌رسد تا با 7 گل در رده بعدی قرار بگیرند.
در جدال خارج از خانه هیرنوین برابر ایگلز رضا قوچان نژاد با دبل 7 دقیقه‌ای خود موفق شد زمینه برتری 3 بر یک تیمش را فراهم کند و بار دیگر هیرنوین را به جمع چهار تیم برتر جدول رده‌بندی بازگرداند. درخششی که باعث شد تا این مهاجم ایرانی بار دیگر به ستاره تیمش تبدیل و بر میزان محبوبیتش افزوده شود.
ایگلز خیلی زود و در دقیقه 7 توسط دارن ماتسن به گل رسید اما برتری آنها خیلی دوام نداشت و قوچان‌نژاد در دقیقه 20 روی پاس سام لارسن از پشت محوطه جریمه، موفق شد گل تساوی را با ضربه‌ دقیق پای چپ و عبور توپ از بالای سر دروازه‌بان ایگلز به ثمر رساند تا روزهای خوبش در هیرنوین را همچنان ادامه دهد.
درخشش گوچی پایان نداشت و او دقیقه 27 روی توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین و اشتباه روچدی آچنته در دفع توپ، از مقابل دروازه خالی ایگلز توانست با ضربه سر دومین گل در این مسابقه و هفتمین گل فصل خود را بزند و بازی یک بر صفر باخته را 2 بر یک به سود هیرنوین کند؛ یوکی کوبیاشی هافبک ژاپنی و دیگر بازیکن آسیایی هیرنوین هم در دقیقه 45 گل سوم این تیم را به ثمر رساند تا حاشیه امنیت بیشتری برای پیروزی‌شان به وجود آورد.
برخلاف نیمه اول که 4 گل داشت در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا هیرنوین در حضور 90 دقیقه‌ای گوچی به برتری 3 بر یک برسد.
با این دو گل تعداد گل‌های گوچی در این فصل به عدد 7 رسید تا نه تنها این ستاره ایرانی عنوان برترین گلزن تیمش را به دست بیاورد بلکه به مدعی جدید کسب آقای گلی اردی ویژه هلند نیز تبدیل شود. قوچان نژاد با این شرایط تنها دو گل با صدرنشین جدول بهترین گلزنان هلند فاصله دارد و این می‌تواند بهترین فرصت برای او باشد تا روزهای خوبش در هلند را رویایی‌تر کند. در حال حاضر اونال، ستاره جوان و ترکیه‌ای توئنته و نیکولای یورگنسن، ستاره دانمارکی فاینورد با به ثمر رساندن 9 گل در صدر جدول گلزن‌های لیگ هلند قرار دارند. پس از این دو بازیکن، کاسپر دولبرگ از آژاکس و هوت ویگهورست از آلکمار با 8 گل قرار دارند و سپس نوبت به رضا قوچان نژاد، لوییس باکر از ویتسه و لوریس برونو از اسپارتا روتردام می‌رسد تا با 7 گل در رده بعدی قرار بگیرند.
درخشش گوچی از چشم رسانه‌های هلندی هم دور نماند تا جایی که بسیاری از سایت‌های معتبر خبری در بازتاب گلزنی‌های قوچان نژاد از این بازیکن به‌عنوان مهاجمی چارچوب شناس و باهوش یاد کردند که از هیچ فرصتی برای گلزنی نمی‌گذرد. در گزارش سایت ووته بال گوچی کاندیدای قرار گرفتن در جمع بهترین بازیکنان هفته جاری هلند معرفی شد تا این شانس را داشته باشد برای اولین بار در تیم منتخب هفته هلند قرار بگیرد.
هیرنوین با برتری شب گذشته برابر ایگلز توانست بار دیگر از آلکمار سبقت گرفته و با 26 امتیاز از 15 بازی در جایگاه چهارم ایستاده و تنها 4 امتیاز با آیندهوون تیم سوم جدول اختلاف داشته باشد. گوچی و یارانش هفته آینده مقابل اکسیلیسور انتهای جدولی قرار می‌گیرند و این می‌تواند فرصت خوبی برای مهاجم ایرانی باشد تا تعداد گل‌های خود را از عدد 7 بالاتر برده و به صدر جدول گلزنان برتر هلند نزدیک شود.
رضا قوچان‌نژاد که با زدن دو گل بهترین بازیکن زمین بود و حالا ارزشمندترین مهاجم هیرنوین در 15 هفته اخیر اردی ویژه هلند محسوب می‌شود در مصاحبه با سایت نیس هلند پس از پیروزی برابر ایگلز گفت: «در بین دو نیمه به داور گفتم اگر گل سوم را هم بزنم خودتان می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. توپ بازی برای من خواهد بود. داور هم که می‌دانست چه می‌گویم گفت باشد. عالی است.»
گوچی که پس از یک فصل ضعیف با چارلتون، حالا احیا شده و روزهای درخشانی را در هیرنوین سپری می‌کند صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد : «ما در هر بازی به دنبال تعداد گل بیشتری با تمام توان هستیم. اگر دو گل بزنیم می‌خواهیم سومی را به ثمر برسانیم و شادتر شویم. هیرنوین هفته گذشته در بازی برابر آژاکس آمستردام عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت اما در بازی با ایگلز بخصوص در نیمه اول در فرم ایده‌آل خود قرار گرفتیم. فکر می‌کنم در 10 دقیقه اول بازی را به کنترل خود در آوردیم و فرصت‌های گلزنی خوبی هم داشتیم. این روند خوب بازی را باید در هفته آینده نیز حفظ کنیم.»
این آمادگی قوچان‌نژاد و ادامه همین روند، کارلوش کی‌روش را نیز خوشحال خواهد کرد. کی‌روش سه مهاجم توانا در اختیار دارد که هر یک بهترین بازیکنان تیم‌های خود هستند. سردار آزمون در لیگ قهرمانان اروپا دروازه اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ را باز می‌کند، کریم انصاری فرد در لیگ یونان می‌درخشد و المپیاکوس را خواهان خود می‌بیند و گوچی هم در لیگ هلند 7 گل به ثمر رسانده و مهاجمی توانا و موقعیت شناس نشان داده است. این بهترین شرایط برای خط حمله تیم ملی است. سه مهاجم آماده و یک انتخاب، سخت اما شیرین است.

ایران ورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها