رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 222423

پاسخ ترامپ به ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا

ساعت 24- دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا در پاسخ به ادعای سیا درباره دخالت روسیه از طریق هکرها در سیستم انتخابات این کشور با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد اگر نتیجه انتخاب برعکس می‌شد و ما با برگه ادعای سیا درباره دخالت روسیه در انتخابات بازی می‌کردیم این اقدام ما را توهم توطئه می‌نامیدند.

ترامپ
style="text-align:justify">ترامپ که پیشتر ادعای دخالت روسیه در انتخابات و حمایت مسکو از وی را مسخره دانسته بود باز هم این ادعا را هدف انتقادات تند خود قرار داده است. رئیس جمهور منتخب امریکا در ادامه پیام خود نوشت: «خیلی سخت است که متوجه شوید چه کسی در حال هک کردن است مگر آنکه هکرها را در حین انجام و اقدامشان بگیرید؛ چرا قبل از انتخابات، این موضوع (حملات سایبری به انتخابات آمریکا) مطرح نشد»؟

طرفداران هیلاری کلینتون مدعی هستند با توجه به اظهار علاقه مندی دونالد ترامپ رقیب کلینتون به روسیه، هکرهای وابسته به مسکو در جریان انتخابات ریاست جمهوری اقدام به هک سیستم های رأی گیری و دستکاری آن به نفع نامزد مورد نظرشان کرده اند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب امریکا، 20 ژانویه آینده سوگند یاد خواهد کرد و در ماه مارس به طور رسمی زمام امور ایالات متحده را به دست خواهد گرفت.

العالم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها