رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 223315

قتل پدر با اسلحه شکاری در میانرود دزفول

ساعت 24-فرمانده انتظامی دزفول از وقوع قتل در شهر میانرود این شهرستان خبر داد و گفت: در این جنایت پدر خانواده توسط فرزندش به قتل رسید.

حادثه
style="text-align:justify">سرهنگ علی الهامی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:در این حادثه که پنجشنبه شب در شهر میانرود از توابع بخش مرکزی دزفول رخ داد، پسری در پی اختلاف خانوادگی با پدر خود با اسلحه شکاری به سمت وی شلیک کرد.

وی با بیان اینکه اصابت گلوله به پدر خانواده موجب مصدوم شدن وی شد، افزود: مصدوم این حادثه با حدود 50 سال سن به بیمارستان دزفول منتقل شد اما بر اثر شدت جراحت و خون ریزی ساعتی پیش جان باخت.
سرهنگ الهامی افزود: پسر خانواده عامل این قتل که جوانی 23 ساله است در کمتر از یک ساعت از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد و اسلحه شکاری که قتل به وسیله آن انجام شد، نیز کشف شده است.
وی با هشدار نسبت به نگهداری و حمل اسلحه اظهار کرد: حمل و نگهداری اسلحه به ویژه اسلحه های فاقد مجوز، تاکنون حوادث تلخی را در این شهرستان رقم زده است.
فرمانده انتظامی دزفول افزود: متاسفانه سهولت دسترسی به اسلحه موجب شده است تا افراد هنگام عصبانیت دست به جنایتی بزنند که جبران آن غیر ممکن باشد لذا به خانواده ها توصیه می شود از نگهداری اسلحه در منازل خودداری کنند.
سرهنگ الهامی به دارندگان سلاح جنگی و شکاری هشدار داد تا اسلحه خود را برای جلوگیری از بروز چنین حوادث تلخی به نیروی انتظامی تحویل دهند.
میانرود از شهرهای تابعه شهرستان دزفول است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها