رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 225959

اعضای کمیسیون امنیت مجلس به دیدار ظریف رفتند

ساعت 24- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دیدار رییس و اعضای این کمیسیون با وزیر خارجه خبر داد.

اعضای کمیسیون امنیت مجلس به دیدار ظریف رفتند
div class="item-body content-full-news">

علیرضا رحیمی اظهار کرد: پس از پایان جلسه علنی نوبت بعد از ظهر امروز یکشنبه مجلس به همراه رییس و برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دفتر وزیر امور خارجه رفتیم و با آقای ظریف دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی همچنین گفت که این دیدار با هدف تقویت تعامل کمیسیون و وزارت خارجه و ابراز تاسف از برخی حواشی به وجود آمده درباره حضور ظریف در جلسه هفته گذشته این کمیسیون صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با توجه به حاشیه‌سازی‌های اخیر در خصوص مذاکرات مطرح شده در جلسه مشترک کمیسیون امنیت با آقای ظریف و معاونین ایشان و با توجه به ایجاد شائبه‌هایی علیه وزارت خارجه و آقای دکتر ظریف، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این خصوص تصمیم به اعلام موضع گرفت و امروز بنا داشتیم موضع رسمی کمیسیون را بیان کنیم ولی با توجه به تراکم کارهای جاری و بررسی برنامه ششم در مجلس عملا تا پایان امروز امکان اعلام موضع کمیسیون فراهم نشد.

رحیمی خاطرنشان کرد: بر همین اساس رییس کمیسیون امنیت تصمیم گرفت به اتفاق اعضا به منظور تقویت و بازسازی تعامل کمیسیون با وزارت امور خارجه به صورت فوری دیداری با آقای دکتر ظریف داشته باشیم که در یک هماهنگی فشرده این دیدار بعد از جلسه شیفت سوم مجلس در دفتر دکتر ظریف برگزار شد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اضافه کرد: آقای بروجردی در این دیدار ضمن ابراز تاسف از حاشیه‌سازی‌های اخیر و جفایی که به وزارت خارجه و کمیسیون انجام شده اظهار داشتند که ما مثل گذشته مصمم به تقویت منافع ملی و مواضع بین‌المللی جمهوری اسلامی هستیم و قطعا تقویت مناسبات کمیسیون و وزارت خارجه گام مهمی در این مسیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه صدا و سیما در دو روز اخیر به بهانه خبررسانی به حاشیه‌سازی‌ها به طور یک طرفه دامن زده که این امر تاثیرات نامطلوبی را برای دستگاه‌های مرتبط از جمله کمیسیون امنیت به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا، جواد کریمی قدوسی از اعضای کمیسیون امنیت ملی هفته گذشته برخی اظهارات منتسب به وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت را منتشر کرد که حواشی این موضوع تا امروز هم ادامه داشت و به صحن علنی مجلس نیز کشیده شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها