رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 226271

محمدی رسماً سرپرست حج و زیارت شد

ساعت 24- حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت رسماً سکان هدایت سازمان حج و زیارت را عهده دار شد و سعید اوحدی نیز از مسئولیت در این سازمان خداحافظی کرد.

حمید محمدی
style="text-align:justify">مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق سازمان حج و زیارت و سرپرست جدید این سازمان عصر امروز(دوشنبه 6 دی ماه) با حضور کارکنان سازمان حج و زیارت، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج، حجت الاسلام ابوترابی فر نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سه ساله سعید اوحدی بر مسند ریاست سازمان حج و زیارت تقدیر شد و حمید محمدی معاون سابق حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به طور رسمی و با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپرستی این سازمان را عهده دار شد.

تاکید بر انسجام سازمان حج و زیارت، رسیدگی به وضعیت کاروانهای غیر مجاز، اعلام شرایط برای بازگشایی حج، رسیدگی بیشتر به وضعیت عتبات عالیات، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا بخشی از مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید سازمان حج و زیارت بود.

در این مراسم جمعی از کارکنان و مسئولان سازمان حج و زیارت زحمات اوحدی را در مدت حضور در سازمان حج و زیارت قابل تقدیر دانستند و به سرپرست جدید این سازمان خیر مقدم گفتند.

سعید اوحدی چندی قبل به عنوان مشاور معاون اول رئیس جمهوری در عراق منصوب شد و به‌دلیل اینکه این انتصاب مثابه دو شغله بودن محسوب می‌شود خواستار کناره‌گیری از سازمان حج و زیارت شد که به همین دلیل وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید محمدی معاون این سازمان را به عنوان سرپرست جدید منصوب کرد.

اوحدی همچنین به عنوان مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع حج و زیارت انتخاب شد.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها