رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 236278

ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه قلب، اعصاب و غدد

ساعت 24-رئیس انجمن آترواسکلروز در خصوص برگزاری ششمین همایش قلب و فناوی‌های نوین گفت: آخرین دستاوردهای تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌های مشترک قلب و اعصاب و غدد در این همایش ارائه می‌شود.

مسعود قاسمی رئیس انجمن آترواسکلروز ایران در آستانه برگزاری ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب اظهار داشت: انجمن آترواسکلروز ایران و مرکز تحقیقات اندوواسکولار با حمایت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در طرح مدون بازآموزی دانشگاه‌های کشور اقدام به برگزاری ششمین سمینار دوسالانه قلب و فناوری‌های نوین کرده است.

وی افزود: همایش مشترک قلب و اعصاب همراه با همایش قلب و غدد درون ریز جهت ارائه آخرین دستاوردهای تشخیصی، درمانی و بیماری‌های مشترک قلب، اعصاب و غدد طی 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در تالار همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران ادامه داد: از آنجایی که بیماری عروقی قلب و بیماری‌هایی که به گونه‌ای با نارسایی قلب مرتبط می‌شود، اشتراک مستقیم و غیر مستقیم با سایر اعضای بدن دارد، همکاران متخصص در رشته‌های داخلی از جمله قلب، غدد و اعصاب برای اطلاع از آخرین تحقیقات رشته تخصصی و فوق تخصصی می توانند در این همایش شرکت کنند.

قاسمی بیان داشت: برگزاری چنین سمینارهایی این امکان را فراهم کرده که متخصصان گروه‌های پزشکی در جهت تشخیص به موقع و درمان مؤثر بیماری‌ها گام بردارند به همین منظور انجمن آترواسکلروز و آندواسکلر امسال در قالب ششمین همایش خود طی چندین سخنرانی تخصصی و فوق تخصصی و برگزاری حداقل 8 میزگرد یا پانل مشترک در حوزه قلب و غدد و اعصاب برای به‌روز رسانی آخرین دستاوردهای مورد نظر گام برداشته است.

رئیس ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین گفت: در این برنامه از اعضای مهم هیأت علمی داخل و خارج کشور جهت ارائه مطالب و برنامه‌های علمی دعوت به عمل می‌آید.

قاسمی تصریح کرد: از جمله موارد گفت‌وگو در این همایش، بیماری شایع تیروئید و اشتراکات آن با قلب مثل تندی و کندی ضربان، اختلالات ریتم قلب و تظاهرات عروقی منتشر شامل تصلب شرائین و اشتراک به عروق کاروتید گردن و داخل مغزی همچنین سکته‌های عروقی با منشا مغز، دیابت شیرین و افزایش فشار خون شریانی است. ششمین همایش قلب و فناوری‌های نوین و همایش مشترک قلب، غدد و اعصاب 14 و 15 بهمن در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها