رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 236521

دفاع قالیباف از واگذاری املاک شهری

ساعت 24- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون قالیباف از واگذاری املاک توسط شهرداری تهران دفاع کرد و این اقدام را براساس مصوبات شورای شهر دانست.

محمدباقر+قالیباف.jpg
صدیف بدری، گفت: در جلسه امروز کمیسیون که با حضور متقاضیان تحقیق و تفحص از شهرداری تهران برگزار شد پرسش‌هایی در سه محور املاک شهرداری، واگذاری املاک به شرکت های تعاونی و اشخاص حقیقی و حقوقی و تغییر کاربری زمین های شهرداری و پروژه های مشارکتی که در شهرداری تهران در جریان است با حضور شهردار و معاونان شهرداری تهران مطرح شد.


نماینده مردم اردبیل در مجلس «سیاسی بودن» مسئله املاک واگذار شده توسط شهرداری تهران را از جمله دفاعیات قالیباف اعلام کرد و افزود: از نظر شهردار تهران مطرح شدن بحث املاک نجومی از ابتدا سیاسی بود. شهردار و معاونان شهردار تهران تاکید دارند آنچه که به صورت ملک در اختیار برخی تعاونی ها و اعضای آنان قرار گرفته مبتنی بر مصوبات و تایید شورای شهر تهران انجام گرفته است.


وی ادامه داد: مدیران شهرداری تهران بر طی شدن روال قانونی املاک واگذار شده به قیمت کارشناسی تاکید کرده و بیان داشتند که در واگذاری املاک شهرداری به تعاونی ها هیچ ضرری به منافع شهرداری و مردم شهر تهران وارد نکرده است.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ناتمام ماندن جلسه امروز متقاضیان تحقیق و تفحص و رسیدگی به تحقیق و تفحص در جلسه بعدی کمیسیون سخن گفت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها