رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 237521

عذرخواهی وزیر نیرو به زبان ترکی

ساعت 24-وزیر نیرو به گویش ترکی از اهالی روستای نینج_ تازه کند عذرخواهی کرد.

حمید چیت‌چیان.jpg
div class="body">
حمید چیت‌چیان شنبه ۱۶ بهمن در در آئین افتتاح طرح آبرسانی به مجتمع نینج_ تازه کند شهرستان رزن، از مردم روستای نینج_ تازه کند عذرخواهی کرد که با گذشت این همه سال از پیروزی انقلاب اسلامی آبرسانی به این روستا با تأخیر انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال خدا کمک کرد و اعتبارات دولت در اختیار وزارت نیرو قرار گرفت که در دهه فجر به ۱۳۷۵ روستا آبرسانی می‌شود، اظهار کرد: با اجرای این پروژه‌ها و خدمتی که به مردم زحمت‌کش و با ایمان روستاها انجام می‌شود، روح امام راحل(ره) بسیار شاد می‌شود.

وزیر نیرو افزود: امام(ره) تأکید داشتند مردم ولی‌نعمت ما هستند بنابراین والاترین رسالتی که ایشان بر عهده خود می‌دانستند خدمت به مستضعفان و عموم مردم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان نیز گفت: ۹ مجتمع آبرسانی روستایی در استان همدان جزء پروژه‌های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است که از این ۷ مجتمع اولویت‌دار به افتتاح رسیده و دو مجتمع دیگر تا پایان سال مالی ۹۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیدمصطفی هاشمی افزود: همچنین ۳۲ پروژه تک روستایی در فهرست پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان تعریف شده که تمامی پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است.
ایسنا
نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها