رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 239446

بارش برف و باران طی 2 روز آینده در تهران

ساعت 24- اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان طی دو روز آینده را ابری همراه با وزش باد و بارش پیش بینی و اعلام کرد بارش در قسمت های جنوبی و مرکزی استان به صورت باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات نیز برف خواهد بود.

بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیانگر عبور متناوب امواج تراز میانی جو طی امروز(شنبه) و دو روز آینده بر فراز آسمان استان است.

براساس این گزارش از بعداظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه آسمان استان ابری همراه با وزش باد و بارش پیش بینی می شود که در قسمت های جنوبی و مرکزی به صورت باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.


لازم به ذکر است به دلیل تقویت سامانه فوق با ورود سامانه فعال جنوبی، شدت بارش از یکشنبه شب تا اواسط روز دوشنبه است که در این مدت احتمال وقوع رعد و برق نیز وجود دارد.
دراین گزارش، کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه به ترتیب؛ (2 و 7)، (3 و 9) و (1 و 10) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.


برهمین اساس، ورامین با 12 درجه سانتیگراد و فیروزکوه با 10 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند.


اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه بارندگی در بازه زمانی، بعدازظهر امروز تا اواخر روز دوشنبه و احتمال وقوع رعد و برق، تمهیدات لازم از سوی دستگاههای مربوطه اتخاذ شود.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها