رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 239471

وزیر نیرو از مردم خوزستان عذرخواهی کرد

ساعت 24- حمید چیت‌چیان وزیر نیرو که برای مدیریت بحران قطع برق و آب خوزستان راهی اهواز شده بود از مردم بابت مشکلاتی که طی 12 ساعت گذشته در این استان شدت گرفته بود عذرخواهی کرد.

چیت چیان
به دنبال قطع آب و برق در خوزستان حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو راهی این استان شد. چیت‌چیان گفت: از مردم تشکر می‌کنم و به دلیل مشکلاتی که تحمل‌ کرده اند عذرخواهی می‌کنم..

وزیر نیرو از راه‌اندازی تصفیه خانه‌های آب اهواز خبر داده و گفت: در حال حاضر تصفیه خانه شماره یک و شماره 2 اهواز راه‌اندازی شده آب 90 درصد از مشترکین خوزستانی وصل شده و مشکلات شبکه سراسری حل شده است.

به گفته‌ی وزیر نیرو شرایط خاص محیطی حاکم بر استان خوزستان سبب شد تا گردو غبار همراه با رطوبت باعث خروج 5 نیروگاه این استان از مدار سراسری و قطع برق در مناطق وسیعی از استان شد.

چیت چیان افزود: از امروز صبح عملیات اجرایی برای بازگرداندن این نیروگاه‌ها از استان شد و تا کنون چهار نیروگاه وارد مدار شده و تلاش برای واردمدار شد نیروگاه پنجم ادامه دارد که این نیروگاه نیز به زودی وارد مدار خواهد شد.

وزیر نیرو با تایید این‌که هم اکنون 25 درصد از مشترکان برق همچنان با مشکل قطع برق روبرو هستند از حل مشکلا ت این گروه طی ساعت‌های آتی خبر داد.

حل بحران خوزستان در یک عملیات 6 ساعته

آرش کردی مدیر عامل توانیر با اعلام این خبر گفت: تلاش برای کنترل و کاهش مشکلات قطع برق و آب در استان خوزستان از ساعت 4:45 دقیقه بامداد شروع شد و در مدت زمان کمتر از 6 ساعت این بحران مدیریت و برق تعداد زیادی از مشترکان این استان وصل شد.

کردی که به همراه وزیر نیرو برای مدیریت بحران قطع برق استان خوزستان به اهواز سفر کرده توضیح داد:‌ هموطنان خوزستان از ساعات اولیه بامداد امروز با اختلال در جریان برق روبرو شدند که متاسفانه با سپری شدن چند ساعت این اختلال توسعه پیدا کرد به همین دلیل وزیر نیرو برای مدیریت این بحران شخصا به استان خوزستان سفر کرد تا از نزدیک عملیات رفع بحران را مدیریت کرده و زیر نظر داشته باشد.

به گفته‌ی مدیر عامل توانیر هم اکنون در بخش وسیعی از استان خوزستان جریان آب و برق به روال معمول بازگشته و تنها اندکی از بخش‌ها هنوز دچار مشکل هستند که تلاش برای حل این مشکلات نیز ادامه دارد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها