رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 247018

واکنش ایران به ادعاهای تکراری اتحادیه عرب

ساعت 24- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ادعاهای تکراری مطرح شده در بیانیه پایانی نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب را بی اساس و مردود دانست.

بهرام قاسمی.jpg
بهرام قاسمی تکرار ادعای پوچ درخصوص جزایر سه گانه در این بیانیه را مردود دانست و اظهار کرد : حاکمیت ایران بر جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک در خلیج فارس واقعیتی انکار ناپذیر و ابدی است و اینگونه ادعاها و بیانیه های سراسر کذب نمی تواند خدشه ای بر آن وارد کند.

وی همچنین در خصوص باز تکرار و باز نشر ادعای واهی دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه در امور داخلی هیچ کشوری مداخله نکرده و اساسا نیازی به دخالت احساس نمی کند. نشانه رفتن چنین اتهامات بی ربط و بی جا به سوی ایران، صرفا گریزگاهی بی ثمر و تجربه شده برای فرافکنی مشکلات داخلی برخی کشورها و تقلایی بی حاصل برای خروج از باتلاقی است که آنان به دست خود و برای خود ایجاد کرده اند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ابراز امیدواری کرد: اتحادیه عرب بهتر است دقت نظر لازم را داشته باشد که با صرف زمان و هزینه های بی جا برای تکرار ادعاهای بی اساس، از اهداف اصلی و فلسفه وجودی تشکیل خود باز نماند.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها